انواع دستگاه پولیش خودرو – معرفی بهترین دستگاه پولیش

انواع دستگاه پولیش خودرو

انواع دستگاه پولیش خودرو کدامند؟ اگر قصد خرید دستگاه پولیش خودرو را دارید، در ابتدا بایستی با انواع مدل های این دستگاه آشنا شوید تا مناسب ترین نوع آن را با توجه به کار خود خریدای کنید.

دستگاه پوبیش وسیله ای است که از آن برای جلا دادن و پولیش سطوح مختلف استفاده می کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با انواع دستگاه پولیش خودرو آشنا کنیم. همچنین اینکه یکی بهترین دستگاه پولیش بازار ایران متعلق به کدام برند می باشد را نیز معرفی خواهیم کرد.

انواع دستگاه پولیش خودرو

در کل دستگاه های پولیش بر اساس نوع حرکت آن ها و همچنین سرعت شان به 4 دسته تقسیم بندی می شود. که شامل موارد زیر می شود:

  1. روتاری (چرخشی)
  2. اوربیتال
  3. دوال اکشن
  4. آیبرید و انگشتی

در این بخش به توضیح هر کدام از انواع دستگاه پولیش خودرو موجود در بازار پرداخته ایم. انواع دستگاه پولیش خودرو

راهنمای خرید دستگاه پولیش خودرو
راهنمای خرید دستگاه پولیش خودرو

دستگاه پولیش روتاری (چرخشی)

این نوع دستگاه پولیش مناسب برای افراد حرفه ای است که می خواهند در مدت زمان کوتاهی کار خود را انجام دهند.  نحوه کار پولیشر چرخشی به این صورت است که حول محور دستگاه چرخش دارد. به همین خاطر کار کردن با آن نیاز به مهارت و دقت بیشتری دارد. در مقایسه با سایر پولیشرها مقدار لایه برداری آن بیشتر بوده و سرعت بالاتری دارد.

در صورتی که پولیشر چرخشی توسط افراد عادی مورد استفاده قرار بگیرد، امکان ایجاد خط و خش هایی بر روی دستگاه وجود دارد که اصطلاحا به آن ها هولوگرام گفته می شود. برای از بین بردن این خط و خش در پایان کار بهتر است از پولیشر اوربیتال استفاده کنید.

دستگاه پولیش دوال اکشن (دوکاره) انواع دستگاه پولیش خودرو

پولیشر دوال اکشن، یک دستگاه پولیش دوکاره محسوب می شود که کار هر دو پولیشر اوربیتال و چرخشی را برای شما انجام می دهد. اما خاصیت اوربیتال آن به اندازه پولیشر اوربیتال نیست.

به دلیل ایمنی بالا هم مناسب برای افراد حرفه ای و هم افراد تازه کار می باشد.

در مقایسه با سایر پولیشرها سرعت عمل بالایی دارد و مدت زمان کوتاهی خط و خش ها را از بین می برد.

و یکی دیگر از ویژگی های مهم آن این است که به دلیل اینکه گرمای کم تری را تولید می کند، مقدار سوزانده شدن و یا از بین رفتن رنگ توسط این دستگاه خیلی کم می باشد.

دستگاه پولیش اوربیتال

پولیشر اوربیتال مناسب برای استفاده افراد عادی می باشد. در مقایسه با پولیشرهای چرخشی و دوال اکشن سطح بیشتری را پولیش می کند. اما سرعت لایه برداری و عملکرد آن کم تر است. انواع دستگاه پولیش خودرو

نحوه کار آن به این صورت است که دارای حرکت حول یک محور به همراه حرکات دواری تصادفی در دو جهت می باشد.

همچنین در دستگاه پولیش اوربیتال، زاویه چرخش سر و دیسک متغیر است و هیچ ارتباط مستقیمی بین دو نوع چرخش وجود ندارد. به همین دلیل امکان آسیب به سطح کم می شود.

دستگاه پولیش آیبرید و انگشتی

در توضیح پولیشر انگشتی همان طور که از نام آن مشخص است، اندازه آن نسبت به سایر دستگاه های پولیش کوچکتر می باشد. و به طور معمول از آن برای پولیش قسمت هایی از خودرو که دسترسی به آن ها سخت است، استفاده می کنند.

به طور مثال برای پولیش چراغ ها، پنل‌های کنسول داخلی، دستگیره در، لوگوی خودرو و دیگر نقاط با دسترسی سخت خودرو از آن استفاده می شود.

بهترین دستگاه پولیش بازار

یکی از بهترین برندهای موجود در بازار که بهترین دستگاه های پولیش را تولید و عرضه می کند، برند بوش می باشد. سیمین ابزار با سابقه بیش از سه دهه فعالیت در صنف ابزارآلات و دارا بودن نمایندگی ده ها برند برتر ابزارآلات در ایران، نمایندگی ابزار بوش در ایران را نیز دارا می باشد.

بهترین دستگاه پولیش بوش
بهترین دستگاه پولیش بوش

شما عزیزان می توانید جهت خرید ابزارآلات بوش به ویژه خرید دستگاه پولیش بوش در مدل های مختلف با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید و از راهنمایی های تخصصی آن ها نیز برای داشتن بهترین انتخاب و خرید استفاده کنید. انواع دستگاه پولیش خودرو

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *