بهترین دریل گیربکسی قوی – معرفی+فروش با بهترین قیمت

بهترین دریل گیربکسی قوی

بهترین دریل گیربکسی قوی کدام است؟ بهترین دریل چکشی گیربکسی صنعتی را می شناسید؟ ما بر اساس چندین دهه تجربه فعالیت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش ابزارآلات از برندهای مختلف می خواهیم تا یکی از بهترین مارک دریل گیربکسی حال حاضر بازار ایران را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

دریل های گیربکسی در دو مدل ساده و ضربه ای تولید می شوند. دریل های ساده مناسب برای سوراخ کاری بر روی انواع فلزات و چوب مانند انواع فولاد، آهن، آلومینیوم، ام دی اف و … هستند. و دریل های ضربه ای علاوه بر اینکه قابلیت استفاده بر روی انواع فلزات، چوب و … را دارا می باشند، برای سوراخ کاری دیوارها هم مورد استفاده قرار می گیرند.

البته باید بگوییم که با روی کار آمدن نسل جدیدی از ابزارهای چکشی، که به آن ها دریل های چکشی گفته می شود و در برند بوش با مدل های GBH شروع می شوند، بیشتر مناسب برای کارهای  تخصصی و سنگین می باشند.

در صورت داشتن هر گونه سوال و یا نیاز به مشاوره تخصصی خرید دریل گیربکسی می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید.

راهنمای خرید دریل گیربکسی مناسب

برای اینکه یک خرید دریل گیربکسی خوب داشته باشید، اکتفا کردن به یک برند معتبر، به تنهایی نمی تواند یک انتخاب کامل و مناسب برای شما باشد. به همین خاطر برندهای مطرحی مانند برند بوش، ابزارآلات و دستگاه های خود را در مدل ها و لول های مختلفی تولید می کنند. بهترین دریل گیربکسی قوی

علت این موضوع این است که با توجه به سنگینی، سختی و حجم کار کاربر، بایستی انتخاب مناسبی انجام شود. شما بایستی دریلی که خریداری می کنید مناسب با کاری که می خواهید انجام دهید باشد. به عنوان مثال برای انجام کارهای سبک نیازی به خریداری دریل های با قابلیت ها و توان بالا نیست.

به همین خاطر بهتر است که قبل از خرید شما عزیزان با تماس با کارشناسان ما و اعلام دقیق نیازهایتان مشاوره تخصصی دریافت کرده و یک انتخاب مناسب داشته باشید. بدین ترتیب هم رضایت شما جلب شده و هم ابزاری که خریداری می کنید مناسب با کاری است که می خواهید انجام دهید.

منظور از دریل گیربکسی چیست و چه کاربردی دارد؟

دریل گیربکس دار یکی از انواع دریل ها می باشد که دارای گیربکس می باشد، که برای کنترل حرکت مته در آن تعبیه شده است. در واقع جعبه دنده یا گیربکس دریل، قطعه ای است که جهت تبدیل نیرو به سرعت در دریل گیربکسی کاربرد دارد.

و منظور از گیربکسی بودن دریل این است که دریل حالت حرکت مته را کنترل می کند. یعنی اینکه موتور دریل به صورت مستقیم به مته وصل نیست، به همین خاطر در ابتدا گیربکس به حرکت درآمده و سپس،  چرخش مته را ایجاد می کند.

در مورد کاربرد دریل گیربکسی نیز باید بگوییم که این دریل دارای طراحی ساده ای می باشد و در کل این نوع دریل برای سوراخ کاری و باز و بسته کردن انواع پیچ ها کاربرد دارد.

خرید بهترین مارک دریل گیربکسی قوی

در حال حاضر یکی از بهترین برندهای دریل گیربکسی که از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار است، برند بوش می باشد. برند بوش یک برند آلمانی است که در سال 1886 و توسط رابرت بوش تاسیس شده است. ابزارآلات این برند آلمانی از کیفیت ساخت و قدرت بالایی برخوردار هستند و در سراسر جهان جز یکی از برندهای برتر ابزارآلات به شمار می روند. بهترین دریل گیربکسی قوی

بهترین مدل های دریل گیربکسی بوش شامل مدل های GSB 16 RE , GSB 20-2 , GSB 24-2 و یک مدل قدیمی دریل گیربکسی بوش مدل GBM 16-2E  که از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار است. بهترین دریل گیربکسی قوی

در متن زیر 4 مدل دریل چکشی بوش معرفی کرده ایم که سه مدل اول که با GSB شروع می شوند، دارای سیستم ضربه ای نیز بوده و مدل آخر که با GBM شروع می شود، مدل ساده دریل چکشی بوش می باشد که گیربکس سنگین بوده و دستگاه بسیار پرقدرتی محسوب می شود.

خرید دریل گیربکسی بوش مدل GSB 24-2

به طور قطع می توان گفت که دریل گیربکسی بوش مدل GSB 24-2 یکی از بهترین دریل بکسی قوی و با کیفیت در جهان محسوب می شود. این مدل دریل گیربکسی دارای یک سیستم قوی تنظیم سرعت می باشد.

همچنین به خاطر استفاده از تکنولوژی گشتاور ثابت بر خلاف دریل های مشابه در این دریل گشتاور و قدرت آن کم نمی شود. از همین رو مناسب برای انجام کارهای سخت می باشد.

از آنجایی که موتور این دریل گیربکسی قوی دارای عملکرد بالای 1100 وات با گشتاور بالا و سیستم پیشرفته ی هوی دیوتی مخصوص بوش می باشد، به همین خاطر مناسب برای انواع کارهای برای سنگین با قطرهای بزرگ مانند حفاری ، کار با برش های اصلی و سوراخ های برقی ، پیچ گوشتی و همزن می باشد.

یکی دیگر از قابلیت های مهم آن داشتن سیستم کنترل گشتاور با دقت بالا و یکنواخت است که این دریل را مناسب برای بستن پیچ های بسیار سنگین کرده است. بهترین دریل گیربکسی قوی

این دریل گیربکسی قوی مجهز به کلاچ ایمنی پیشرفته بوش است که در کنار سایر قابلیت های این دریل موجب شده است که در نوع خود در دنیا بی نظیر باشد.

خرید و قیمت دریل گیربکسی بوش مدل GSB 24-2
خرید و قیمت دریل گیربکسی بوش مدل GSB 24-2

سایر ویژگی های دریل چکشی بوش مدل GSB 24-2 بهترین دریل گیربکسی قوی

ابعاد: ۳۴x۲۲x۹ سانتی‌متر

وزن: ۲.۹ کیلوگرم

ویژگی‌های دریل: سیستم گردش راست‌گرد، سیستم گردش چپ‌گرد، سیستم گردش تک‌جهت

ولتاژ: ۱۸۰-۲۴۰ ولت

نرخ ضربه: ۵۱۰۰۰ ضربه در دقیقه

منبع تغذیه: برق

مشخصات سه نظام: ۱۳ میلی متری ساخت روهم آلمان

سرعت حرکت آزاد: ۳۰۰۰

حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح: ۲۴

حداکثر قطر سوراخکاری در فلز: ۱۶

حداکثر قطر سوراخکاری در چوب: ۴۰

توان: ۱۱۰۰ وات

اقلام همراه کالا: دفترچه‌ی راهنما

خرید دریل گیربکسی بوش مدل GSB 20-2

دریل GSB 20-2 بوش یکی دیگر از محصولات بی نظیر این شرکت است. دارای سیستم تنظیم سرعت قدرتمند است. با به کار رفتن تکنولوژی گشتاور ثابت بر خلاف دریل های مشابه در این دریل گشتاور و قدرت به هیچ عنوان کم نمی شود. به همین خاطر مناسب برای کارهای سخت می باشد. بهترین دریل گیربکسی قوی

با داشتن موتور با عملکرد بالای 850 وات با گشتاور بالا و سیستم پیشرفته ی هوی دیوتی مخصوص بوش برای سنگین ترین کاربردها و انتظارات در رده خود بالاترین کیفیت را دارا می باشد.

این مدل دریل بوش مناسب برای باز و بسته کردن پیچ و همزن می باشد. دارا بودن سیستم کنترل گشتاور با دقت بالا و یکنواخت آن برای مناسب برای بستن پیچ های خیلی سنگین نیز کرده است. مجهز به کلاچ ایمنی پیشرفته بوش نیز می باشد.

خرید و قیمت دریل گیربکسی بوش مدل GSB 20-2
خرید و قیمت دریل گیربکسی بوش مدل GSB 20-2

سایر ویژگی های دریل چکشی بوش مدل GSB 20-2

ویژگی‌های دریل: سیستم گردش راست‌گرد، سیستم گردش چپ‌گرد

ولتاژ: ۱۸۰-۲۴۰ ولت

نرخ ضربه: ۰ – ۱۷,۰۰۰ / ۵۱,۰۰۰ ضربه در دقیقه

منبع تغذیه: برق بهترین دریل گیربکسی قوی

مشخصات سه نظام: ۱.۵الی ۱۳ میلیمتر خودکار ساخت روهم آلمان

سرعت حرکت آزاد: ۱۰۰۰-۳۰۰۰

حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح: ۲۰

حداکثر قطر سوراخکاری در فلز: ۱۳

حداکثر قطر سوراخکاری در چوب: ۴۰

توان: ۸۵۰ وات

اقلام همراه کالا: خط کش، دسته، کیف، دفترچه‌ راهنما

خرید دریل گیربکسی بوش مدل GSB 16 RE

دریل GSB 16 RE یکی از تولید باکیفیت و قدرتمند شرکت بوش می باشد. این مدل دریل مجهز به قدرتمندترین سیستم تنظیم سرعت می باشد. به کار بردن تکنولوژی گشتاور ثابت در این دریل بوش موجب شده است تا بر خلاف دریل های مشابه در این دریل گشتاور و قدرت کاهش پیدا نکند و به راحتی مناسب برای کارهای سخت باشد. بهترین دریل گیربکسی قوی

داشتن موتور با عملکرد بالای 750 وات با گشتاور بالا و سیستم پیشرفته پبرفشنال مخصوص بوش آن را مناسب برای انواع کارهای سخت و سنگین کرده است.

دریل چکشی GSB 16 RE مناسب برای باز و بسته کردن پیچ و همزن است.

از جمله قابلیت های مهم آن، قابلیت دستگاه چرخاننده 360 اتصال کابل به دستگاه است که این اطمینان را به کاربر میدهد که هیچ زمان کابل دستگاه پیچ نخورده و از قسمت اتصال به دستگاه مشکل قطع شدن نخواهد داشت.

دارا بودن سه نظام خودکار 13 میلیمتری موجب می شود تا در کمترین زمان و آسان ترین حالت ممکنه اقدام به تعویض مته و یا سر پیچ گوشتی کنید.

خرید و قیمت دریل چکشی بوش مدل gsb 16 re professional
خرید و قیمت دریل چکشی بوش مدل gsb 16 re professional

سایر ویژگی های دریل چکشی بوش مدل GSB 16 RE

ویژگی‌های دریل: سیستم گردش چپ‌گرد، سیستم گردش راست‌گرد بهترین دریل گیربکسی قوی

ولتاژ: ۱۸۰-۲۴۰ ولت بهترین دریل گیربکسی قوی

منبع تغذیه: برق

مشخصات سه نظام: ۱.۵ الی ۱۳ میلیمتر خودکار

سرعت حرکت آزاد: ۰-۲۸۰۰

حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح: ۱۸ بهترین دریل گیربکسی قوی

حداکثر قطر سوراخکاری در فلز: ۱۳

حداکثر قطر سوراخکاری در چوب: ۳۰

توان: ۷۵۰ وات

اقلام همراه کالا: دسته، کیف، دفترچه‌ی راهنما، خط کش

سایر توضیحات: دارای قابلیت تنظیم سرعت گردش – دارای دیمر تثبیت سرعت گردش – دارای سه نظام ۱.۵ الی ۱۳ میلیمتر خودکار – دارای پوشش نرم دسته – ساخت کارخانه بوش در روسیه

خرید دریل گیربکسی بوش مدل GBM 16-2E بهترین دریل گیربکسی قوی

دریل بوش مدل GBM 16-2E مناسب برای برای سوراخکاری های سری، توان دستگاه 1050 وات بوده و طراحی دسته ارگونومیک موجب راحتی کار کردن با آن شده است. بهترین دریل گیربکسی قوی

همچنین دارای کلید الکترونیک برای تغییر دور دستگاه، دارای کلید گردش به چپ و راست برای زمانیکه نیاز به تغییر در حالت کار است می باشد.

و مناسب برای همزدن رنگ به وسیله میکسر، عمر طولانی به لطف چرخ دنده های گیربکس با طراحی محکم و سخت، سایز اسپیندل گلویی دریل 43 میلی متر، می توان به پایه دریل وصل شود، روشن و خاموش شدن و قفل شدن با یک انگشت، ولتاژ برق 230 ولت، قطر سه نظام 16 میلیمتر آچاری، دارای دسته اضافی می باشد. بهترین دریل گیربکسی قوی

خرید و قیمت دریل چکشی بوش GBM 16-2 RE
خرید و قیمت دریل چکشی بوش GBM 16-2 RE

سایر ویژگی های دریل چکشی بوش GBM 16-2 RE بهترین دریل گیربکسی قوی

شماره فنی : 0601120503

توان دستگاه : 1050 وات  بهترین دریل گیربکسی قوی

سرعت در حالت آزاد دور کند  540-0 دور در دقیقه

سرعت در حالت آزاد دور تند :1260 دور در دقیقه

وزن دریل :3.70 کیلو گرم

گشتاور :50 تا 220 نیوتن

عملیات حفاری :سوراخکاری در آلومینیوم 20 میلیمتر

سوراخکاری در فلز 16-8 میلیمتر  بهترین دریل گیربکسی قوی

سوراخکاری در چوب :40-20 میلیمتر

شما عزیزان می توانید برای خرید دریل بوش اصل از محصولات فروشگاه سیمین ابزار دیدن نمایید:

خرید دریل بوش اصل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *