بهترین مارک فرز مینیاتوری – برند درمل+معرفی مدل های پرفروش

بهترین مارک فرز مینیاتوری

بهترین مارک فرز مینیاتوری کدام است؟ آیا به دنبال خرید یک فرز مینیاتوری حرفه ای و باکیفیت هستید؟ تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین برند و همچنین مدل های پرفروش فرز مینیاتوری این برند معتبر و محبوب را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین برند فرز مینیاتوری کدامند؟

بر حسب تجربه چندین ساله ما در حوزه فروش و خدمات پس از فروش ابزارآلات معتبر دنیا، برند درمل یکی از بهترین تولیدکنندگان فرز حکاکی یا همان فرز مینیاتوری در جهان می باشد.

یکی از بهترین مارک فرز مینیاتوری در جهان برند درمل می باشد که با توجه به قیمت مناسب به همراه طراحی حرفه ای و کیفیت ساخت بالا جز پرفروش ترین فرزهای مینیاتوری جهان محسوب می شود.

طراحی زیبا و بی نظیر فرزهای مینیاتوری درمل  علاوه بر راحتی کار با آن ها، باعث شده است تا کنترل کاربر و قدرت مانور وی بر روی قطعه افزایش یابد.

همچنین کیفیت ساخت بالای ساخت، آن را تبدیل به بهترین گزینه برای انجام کارهایی همچون ساب، برش، پولیش، سنگ زنی، فرزکاری و … کرده است.

از فرزهای مینیاتوری می توان برای انجام انواع کارهای نجاری، مدل سازی، مجسمه سازی، کار بر روی شیشه، چوب، فلز، سرامیک، جواهرات و انواع کارهای هنری و خانگی استفاده کرد.

چرا درمل یکی از بهترین مارک فرز مینیاتوری در دنیا محسوب می شود؟

ما در این بخش برخی از ویژگی های فرز مینیاتوری درمل را ذکر کرده ایم:

اندازه جمع و جور
طراحی ارگونومیک
دارای سرعت متغیر
لوازم جانبی قابل تعویض
تعویض راحت لوازم جانبی
پرقدرت
دقت بالا
بدون لرزش
کیفیت ساخت بالا

شما عزیزان می توانید جهت خرید و استعلام قیمت فرز مینیاتوری درمل با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید. و از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما در مجموعه بهره بگیرید تا بهترین خرید را داشته باشید.

شماره مرکز فروش فرز مینیاتوری درمل : 02634519600

فرز مینیاتوری درمل ساخت کجاست

آلبرت درمل، موسس شرکت درمل می باشد. او مهندس اتریشی بود که در اوایل قرن بیستم به آمریکا مهاجرت می کند. آلبرت درمل در ابتدا تمرکز خود را بر روی پیدا کردن ایده های جدید و اختراع انواع محصولات نوین صرف می کرد. و چندین اختراع خود مانند یک نوع ماشین لباسشویی و دستگاه چمن زن بنزینی را به شرکت های دیگر واگذار نمود.

سپس در سال ۱۹۳۲ جهت تولید محصولات خود شرکت درمل را در شهر ریسین ایالت ویسکانسین آمریکا بنا نهاد.

اولین ابزار همه‌کاره جهان با نام Moto-Tool در این شرکت تولید شد. که مورد توجه صنایع مختلف نجاری، پزشکی و … قرار گرفت. با این دستگاه به راحتی میشد انواع کارهای برش، فرزکاری، پولیش، تیز کردن، حکاکی و … را انجام داد.

تولید اولین فرز مینیاتوری در این شرکت در سال ۲۰۰۳ انجام شد که دارای باتری های ۱۰.۸ ولت لیتیوم یونی بودند. سپس در طی دو دهه اخیر انواع فرزهای مینیاتوری با تکنولوژی های روز جهان و با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه کرد که مورد استقبال مردم در سراسر جهان قرار گرفت. به عنوان مثال اولین فرز مینیاتوری مجهز به براشلس در جهان ساخت شرکت درمل می باشد.

در سال ۱۹۹۳ برند درمل توسط شرکت بوش خریداری شد و با قدرت بیشتر به تولید محصولات باکیفیت خود ادامه می دهد. در حال حاضر فرز مینیاتوری درمل و سایر محصولات این برند در ۸۰ کشور جهان به فروش می رسد. بهترین مارک فرز مینیاتوری

معرفی 8 مدل پرفروش فرز مینیاتوری درمل 

برای افرادی که قصد خرید فرز مینیاتوری درمل را دارند، ما در این بخش به معرفی 8 مدل پرفروش فرز مینیاتوری درمل پرداخته ایم. ویژگی ها، قابلیت ها، مشخصات فنی، نقاط قوت و ضعف و … از جمله مواردی هستند که برای هر کدام از مدل های فرز مینیاتوری درمل ذکر کرده ایم. شما با مطالعه این مدل های پرفروش و محبوب، می توانید بر اساس بودجه و نوع کارتان، فرز مینیاتوری مناسب خود را خریداری نمایید. بهترین مارک فرز مینیاتوری

جهت دیدن انواع فرزهای مینیاتوری فرز درمل در فروشگاه سیمین ابزار وارد لینک زیر شوید:

خرید و قیمت فرز مینیاتوری درمل

1. خرید فرز مینیاتوری درمل مدل 5-3000

قیمت فرز مینیاتوری درمل مدل 5-3000
قیمت فرز مینیاتوری درمل مدل 5-3000

ابعاد: 25x19x5 سانتی‌متر بهترین مارک فرز مینیاتوری

وزن: 550 کیلوگرم

توان: 130 وات

سرعت گردش آزاد: سرعت متغیر ۱۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دور در دقیق

اقلام همراه: عدد دیسک برش – یکعدد رابط دیسک برش – یکعدد سنگ الماسه – یک عدد سنباده با رابط
سایر توضیحات: – ساخت مکزیک – دارای 5 سر اضافه کاربردی – یک ابزار فوق العاده برای تازه کارها که کم هزینه و مقرون بصرفه کار می کنند. – بدنه ای با سایز کوچک و جمع و جور در فضا های تنگ و کوچک عملکرد مطلوب خواهید داشت. – قابل اعتماد با قیمتی مقرون بصرفه – ابزارگیر مهره کولت با سیستم کلاهک EZ Twist – سرعت متغیر 10000 تا 30000 دور در دقیقه با شستی در دسترس راحتی را در استفاده و کنترل دستگاه به ارمغان می آورد. موتور بهینه 130 وات عملکردی مطلوب در کارکرد‌های مختلف ارائه خواهد داد.

دریچه‌های خنک کننده بهینه موتور با بدنه ارگونومیک با دستگیره‌ای نرم و ضد حساسیت برای لرزش کمتر و خستگی کم دست شما طراحی گردیده است.

قابلیت ها

فرز مینیاتوری درمل مدل 5-3000 یک محصول حرفه ای برای انجام کارهای مختلف می باشد.  دارای موتوری با توان ۱۳۰ وات بوده و سرعت آن با سیستم کنترل دور پله ای قابل تنظیم در 5 وضعیت قابل تنظیم می شود.

همچنین مجهز به سیستم EZ TWIST™ است که با استفاده آن می توانید توسط کلاهک آچاری درمل، سرمته های مورد نیاز خود را سریع تعویض کنید. بهترین مارک فرز مینیاتوری

سرعت متغیر 10000 تا 30000 دور در دقیقه می باشد. که البته با وجود شستی تعبیه شده بر روی فرز می‌توانید سرعت را کنترل کرده کنید.

دریچه‌ های خنک کننده بهینه موتور با بدنه ارگونومیک با دستگیره‌ای نرم و ضد حساسیت برای لرزش کمتر و خستگی کم دست از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل از بهترین مارک فرز مینیاتوری بازار می باشد. بهترین مارک فرز مینیاتوری

 نقاط قوت

– موتور بهینه

– طراحی ارگونومیک

– سهولت در استفاده

– وجود دستگیره‌ای نرم و ضد حساسیت برای لرزش کمتر و خستگی کم دست

برای خرید لوازم جانبی و قطعات یدکی درمل وارد لینک زیر شوید. ما واردکننده مستقیم محصولات درمل و لوازم جانبی و قطعات یدکی آن در ایران هستیم. به همین خاطر شما می توانید خریدی بدون واسطه و با بهترین قیمت از ما داشته باشید.

نمایندگی قطعات یدکی درمل

2. خرید فرز مینیاتوری درمل 4000-1.45

قیمت فرز مینیاتوری درمل 4000-1.45
قیمت فرز مینیاتوری درمل 4000-1.45

– توان: ۱۷۵ وات

– سرعت حرکت آزاد: ۵۰۰۰۰-۳۵۰۰۰

– اندازه سوراخ اتصال: ۳/۲-۰/۸

– اقلام همراه: دارای ۴۵ عدد سری مختلف شامل: سری حکاکی به کد ۱۹۱یک عدد. سری نگهدارنده نمد های پولیش کاری به کد ۴۰۱ یک عدد. برس براق کننده به کد ۵۱۱ یک عدد. برس براق کننده به کد ۴۰۳ یک عدد. صفحه برش به کد ۴۱۳ ده عدد. صفحه برش به کد ۴۱۱ یازده عدد. سنگ انگشتی سایش به کد ۸۵۴۲۲ یک عدد. سنگ انگشتی سایش به کد ۹۳۲ یک عدد. نگهدارنده سنباده رولی به کد ۴۰۷ یک عدد. سنباده رولی به کد ۴۳۲ سه عدد. سنباده رولی به کد ۴۰۸ دو عدد. نمد پولیش کاری یه کد ۴۱۴ سه عدد. نمد یولیش کاری به کد ۴۲۲ دو عدد. خمیر پولش و پرداخت کاری ۴۲۱ یک عدد. سری نگهدارنده صفحه سنباده و صفحه های برش به کد ۴۰۲ یک عدد. صفحه برش اسپد کلیک به کد SC۴۵۶ دو عدد. نگهدارنده صفحه های اسپید کلیک به کد SC۴۰۲ یک عدد بهترین مارک فرز مینیاتوری

3. خرید فرز مینیاتوری درمل مدل 15-3000

قیمت فرز مینیاتوری درمل مدل 15-3000
قیمت فرز مینیاتوری درمل مدل 15-3000

– ویژگی‌های صفحه : صفحه برش، مناسب برای آهن و فولاد

– ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی : برقی

– ابعاد: ۱۹x۵.۵x۵.۵ سانتی‌متر

– وزن: ۰.۵۵ کیلوگرم

– توان: ۱۳۰ وات

– سرعت حرکت آزاد: ۱۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰

– ضخامت صفحه: ۱ الی ۳ میلیمتر

– اقلام همراه: 15 سر شامل 4 عدد دیسک برش – یک عدد رابط دیسک برش – یک عدد سنگ الماسه – سه عدد سنباده استوانه ای با رابط – دو عدد نمد پولیش کاری با رابط – یک عدد برس تخت و یک عدد مته قطر 3 میلیمتر ارایه می گردد.

سایر توضیحات

فرز مینیاتوری درمل مدل 15-3000 یک شروع مقرون بصرفه و باکیفیت می باشد.

موتور 130 واتی با سیستم کنترل دور پله ای قابل تنظیم در 5 وضعیت سرعتی مختلف مجهز به سیستم EZ TWIST™ می باشد که میتوانید توسط کلاهک آچاری درمل، سرمته های مورد نیاز خود را سریع عوض کنید. بهترین مارک فرز مینیاتوری

با این متعلقات پایه تمامی نیاز های اولیه شما برای استارت پروژه در دسترس خواهید داشت و به لطف طیف کامل لوازم شرکت درمل و موجودی کامل و پشتیبانی مجموعه درمل در روند کار براساس نیاز خود لوازم جانبی و متعلقات را می توانید تهیه کرده و برروی دستگاه نصب کنید. بهترین مارک فرز مینیاتوری

دارای سرعت متغیر 10000 تا 30000 دور در دقیقه با شستی در دسترس به راحتی تنظیم و کنترل می شود.

موتور بهینه 130 وات عملکردی مطلوب در کارکرد‌های مختلف ارائه می کند. دریچه‌های خنک کننده بهینه موتور با بدنه ارگونومیک با دستگیره‌ای نرم و ضد حساسیت برای لرزش کمتر و خستگی کم دست شما طراحی شده است.

4. خرید فرز مینیاتوری درمل 4000-4.65

قیمت فرز مینیاتوری درمل 4000-4.65
قیمت فرز مینیاتوری درمل 4000-4.65

– مناسب برای حکاکی، طراحی، سوراخکاری و سنباده کاری کلیه سطوح ظریف و با دقت بالا، مجسمه سازی، تراشکاری و قالب گیری، تولید کار دستی، تولید لوازم دستی ظریف،تولید و ساخت لوازم دندان پزشکی و دندان سازی، پرداخت کاری،برش کاری، سوراخ کاری قسمت ها و شیارهای غیرقابل دسترسی بهترین مارک فرز مینیاتوری

– بسیار خوش دست با طراحی ارگونومیک

– دارای پوشش نرم قسمت های جایگیری در دست

– دارای کلید قفل کننده شفت جهت نصب و یا جداسازی سری ها

– دارای قدرت بسیار زیاد و مصرف کم

– دارای دقت بسیار بالا بدون لرزش بهترین مارک فرز مینیاتوری

– قابلیت نصب بر روی میز نگهدارنده

– قابلیت تبدیل به فرز نجاری به وسیله پایه مخصوص

– قابلیت نصب سه نظام اتوماتیک

– دارای خرطومی انعطاف پذیر جهت کاربری بسیار ظریف

– ساخت کشور : مکزیک

5. خرید فرز مینیاتوری درمل مدل 4250 مجموعه 35 عددی

قیمت فرز مینیاتوری درمل مدل 4250
قیمت فرز مینیاتوری درمل مدل 4250

ویژگی‌ ها

– برقی، صفحه ساب، صفحه همراه، قابلیت کنترل سرعت، مناسب برای چوب، مناسب برای سنگ، مناسب برای فلز

– ابعاد: ۲۳x۶x۶ سانتی‌متر بهترین مارک فرز مینیاتوری

– وزن: ۰.۶ کیلوگرم

– توان: ۱۷۵ وات

– سرعت حرکت آزاد: ۳۵۰۰۰ بهترین مارک فرز مینیاتوری

– اقلام همراه: فرز مینیاتری DREMEL ۴۲۵۰ یکعدد سرمته فرز کد ۱۹۱ یکعدد فرچه پلاستیکی کد ۴۰۴ یکعدد قالب روغن پولیش کد ۴۲۱ ۲ عدد پد نمدی پولیش کد ۴۱۴ ۲ عدد پد نمدی پولیش کد ۴۲۹ ۲ عدد صفحه برش کد EZ SpeedCloc SC۴۵۶ ۳ عدد صفحه برش کد ۵۴۰ یکعدد رابط سنباده کد ۴۰۷ بهمراه یکعدد سنباده کد ۴۰۸ ۳ عدد سنباده کد ۴۳۲ ۲ عدد سنباده کد ۴۰۸ ۵ عدد صفحه سنباده کد ۴۱۱ ۵ عدد صفحه سنباده کد ۴۱۳ یکعدد سنگ سنباده الماسه کد ۹۳۲ یکعدد سنگ سنباده الماسه کد ۸۳۳۲۲ دو عدد سنگ سنباده کد ۵۴۱ رابط نمد پولیش کد ۴۰۱ رابط صفحه برش و سنباده کد ۴۰۲ رابط صفحه برش کد EZ SpeedClic SC۴۰۲ جعبه متعلقات کد DREMEL ۱۲۶ کیف برزنتی حمل DREMEL

6. خرید فرز مینیاتوری درمل مدل 3.45-4300

قیمت فرز مینیاتوری درمل مدل 3.45-4300
قیمت فرز مینیاتوری درمل مدل 3.45-4300

– توان: ۱۷۵ وات

– سرعت حرکت آزاد: ۳۵۰۰۰-۵۰۰۰

– ویژگی‌های صفحه: صفحه برش

– اندازه سوراخ اتصال: ۲۳۰x۴۰x۱۰۰ بهترین مارک فرز مینیاتوری

– ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی: مناسب برای چوب و مناسب برای فلز

– اقلام همراه: شلنگ خرطومی – کیت برش دایره ای و خطی – پایه برش چند منظوره – کیف حمل – به همراه ۴۵ اکسسوری مربوطه

7. خرید فرز مینیاتوری درمل مدل Dremel 9100-21 Fortiflex

قیمت فرز مینیاتوری درمل مدل Dremel 9100-21 Fortiflex
قیمت فرز مینیاتوری درمل مدل Dremel 9100-21 Fortiflex

– توان: 300 وات

– سرعت حرکت آزاد: 20000

– موتور آویز با قدرت زیاد 1.3 اسب بخار بهترین مارک فرز مینیاتوری

– خرطومی فلکسی فشارقوی درمل

– شلنگ خرطومی با قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا قابل استفاده برای پروژه های دقیق

– موتور قدرتمند 300 وات با گشتاور بسیار بالا در سرعت های پایین بهترین مارک فرز مینیاتوری

– کاربرد های ظرفیت در عین حال سنگین ، از جمله تراشیدن و سنگ زنی و…

– استفاده از پدال شستی مربوطه می توانید به راحتی و بدون استفاده از دست، دور فرز Fortiflex را توسط اعمال فشار پا کنترل نمایید

– طراحی بهینه دسته رابط دقیق با امکان کنترل و راحتی در استفاده طولانی

– سه نظام با قابلیت سازگاری با طیف گسترده ای از متعلقات با شفت های مختلف

– قابل استفاده با کلیه لوازم جانبی ابزار چرخان درمل و دیگر برندها بهترین مارک فرز مینیاتوری

سایر توضیحات

برترین فرز مینیاتوری دنیا در نگاه کاربران شرکت و فروشگاه های آمازون آمریکا، کسب نمره کیفی 9.9 از 10 در بین کاربران آمازون، برترین فرز مینیاتوری به انتخاب شرکت و فروشگاه های اینترنتی ای بی (eBay) می باشد.

قابلیت ها

این محصول یکی از بهترین فرزهای موجود در بازار می باشد. مجهز به موتوری پر قدرت با 1.3 اسب بخار و توان ۳۰۰ وات است و برای انجام پروژه‌های دقیق مورد استفاده قرار می گیرد.

ساعت حرکت آزاد این فرز ۲۰۰۰۰ دور بر دقیقه است. پدال تعبیه شده بر روی این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد به راحتی و بدون استفاده از دست، دور فرز را توسط اعمال فشار پا کنترل کنید. بهترین مارک فرز مینیاتوری

و همچنین فرز مینیاتوری درمل مدل Dremel 9100-21 Fortiflex بدنه‌ای با کیفیت و طراحی ارگونومیکی دارد.

نقاط قوت

– موتور قدرتمند ۳۰۰ وات

– گشتاور بسیار بالا در سرعت‌های پایین

– قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا

8. خرید فرز مینیاتوری درمل مدل 5-200

قیمت فرز مینیاتوری درمل مدل 5-200
قیمت فرز مینیاتوری درمل مدل 5-200

– توان: 125 وات

– سرعت حرکت آزاد: 35000 و 15000

– قابلیت کنترل سرعت بهترین مارک فرز مینیاتوری

– مناسب برای چوب، سنگ و فلز

– اقلام همراه: فرز مینیاتوری سری 200، 2 عدد دیسک برش، یک عدد رابط دیسک برش، یک عدد سنگ الماسه، یک عدد سنباده، آچار مخصوص

سایر توضیحات بهترین مارک فرز مینیاتوری

– ساخت مکزیک بهترین مارک فرز مینیاتوری

– دارای 5 سر اضافه کاربردی

– یک ابزار فوق العاده برای تازه کارها که کم هزینه و مقرون بصرفه کار می کنند.

– بدنه ای با سایز کوچک و جمع و جور در فضا های تنگ و کوچک عملکرد مطلوب خواهید داشت.

– قابل اعتماد با قیمتی مقرون بصرفه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *