بهترین متر لیزری بازار – برند بوش+معرفی پرفروش ترین ها

بهترین متر لیزری بازار بوش

بهترین متر لیزری بازار برند بوش است! اما چرا؟ ما در این مقاله به طور کامل به بررسی بهترین مدل های متر لیزری بوش و همین طور مزیت ها و قابلیت های مترهای لیزری این برند و این که چرا بهترین مترهای لیزری بازار متعلق به این برند است را تحلیل و بررسی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

بهترین مارک متر لیزری کدام است؟

بهترین برند متر لیزری در دنیا برندهای لایکا (Leica)، هیلتی Hilti و بوش (Bosch) می باشند که دقت آن ها بین 1± میلی متر تا 2± میلی متر می باشد. و همان طور که می دانید دقت یکی از ویژگی های مهم متر لیزری خوب داشتن دقت بالا می باشد که بهترین مترهای لیزری دنیا دارای دقت 2± میلی متر هستند که این سه برند این ویژگی را دارا می باشند.

ولی مترهای لیزری برندهای لایکا و هیلتی در کنار کیفیت بالا، قیمت بالایی نیز دارند. اما برند بوش با وجود کیفیت بالا قیمت های معقول تری نیز ارائه می دهد.

به همین خاطر اگر بخواهیم بهترین متر لیزری بازار را معرفی کنیم که هم کیفیت و دقت بالا و در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد، متر لیزری بوش که در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود، یکی از بهترین انتخاب هاست.

نکته مهم که باید به آن دقت داشته باشید این است که حتی اختلاف های میلی متری در دقت متر لیزری در کارهایی مانند کابینت سازی از اهمیت بالایی برخوردار است و بر روی کیفیت خروجی کار تاثیر زیادی می گذارد. به همین خاطر توصیه ما به شما این است که از برندهای معتبر مانند برند بوش متر لیزری خریداری کنید.

قابلیت های متر لیزری بوش

در کنار دقت بالای مترهای لیزری بوش، می توان به طول عمر بالای باتری آن ها و همچنین امکان اندازه گیری فاصله، زاویه، مساحت و حجم را نیز اضافه کرد. برخی از مدل های جدید مترهای لیزری بوش مجهز به بلوتوث نیز هستند.

داشتن سه پایه و همچنین کیف و باتری و دفترچه راهنما از دیگر قابلیت های مترهای لیزری بوش می باشد.

شرکت بوش بیش از 120 سال است که کار تولید ابزارآلات به ویژه ابزارآلات اندازه گیری را در کارنامه خود دارد. و به طور مستمر شاهد به روزرسانی و آپدیت مدل های جدید متر لیزری بوش هستیم که از فناوری های روز دنیا در ساخت آن ها استفاده شده است.

در مجموع اگر می خواهید تا یک دستگاه با دقت و عملکرد بالا خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما متر لیزری بوش است که به جرات می توان گفت بهترین متر لیزری بازار ایران به شمار می رود.

خرید متر لیزری بوش

مجموعه سیمین ابزار واردکننده مستقیم ابزارآلات بوش اصل به ویژه تراز لیزری و متر لیزری بوش در ایران می باشد. شما عزیزان می توانید جهت خرید و دریافت مشاوره تخصصی رایگان با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید.

شماره نمایندگی متر لیزری بوش : 02634519600

قیمت متر لیزری بوش

قیمت متر لیزری بوش با قابلیت اندازه گیری تا 35 متر بین 4 الی 6 میلیون در ایران می باشد. همچنین مدل های پیشرفته تر با امکانات بیشتر تا بالای ده میلیون نیز هستند. البته در فروشگاه های مختلف در ایران این قیمت ها می تواند تا حدودی متفاوت هم باشد.

شما عزیزان می توانید جهت استعلام دقیق قیمت متر لیزری بوش در مدل های مختلف با ما تماس به شماره 02634519600 تماس بگیرید.

بهترین مدل های متر لیزری بوش

شرکت بوش مدل های مختلفی از متر لیزری را با قابلیت های مختلف و متنوع تولید و به بازار عرضه می کند. حال این به شما بستگی دارد که با توجه به نیاز و کار خودتان، مدل مناسب را انتخاب نمایید. بهترین متر لیزر

خرید متر لیزری بوش مدل GLM 50 C

قیمت متر لیزری بوش glm 50
قیمت متر لیزری بوش glm 50

ابعاد: ۴.۵ × ۱۰.۶ سانتی‌متر بهترین متر لیزری

رنگ: آبی

وزن: ۰.۱ کیلوگرم

برد: ۵۰ متر

توضیحات باتری: ۲ عدد باتری AAA

دقت: ۱.۵

ویژگی‌های متر لیزری: باتری نیم‌قلمی

اقلام همراه: دفترچه راهنما – کیف

سایر توضیحات: دارای استاندارد IP ۵۴ – دارای بلوتوث جهت اتصال به تلفن همراه – پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های Android و IOS – دارای صفحه نمایش رنگی – قابلیت ذخیره ۳۰ داده‌ی اندازه‌گیری شده – قابلیت اتصال به سه‌‎پایه با رزوه‌ی ۱/۴ اینچ

خرید متر لیزری بوش مدل GLM 100 C

قیمت متر لیزری بوش مدل GLM 100 C
قیمت متر لیزری بوش مدل GLM 100 C

ابعاد: ۱۱.۱ × ۵.۱ سانتی‌متر

رنگ: سرمه ای روشن

وزن: ۰.۱۴ کیلوگرم

برد: ۱۰۰ متر

توضیحات باتری: لیتیوم یونی ۳.۷ ولتی ۱۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی بهترین متر لیزری

دقت: ۱.۵-/+

اقلام همراه: شارژر – کابل میکرو یو اس بی – کیف بهترین متر لیزری

سایر توضیحات: قابلیت ذخیره‌ی ۵۰ داده‌ی اندازه‌گیری شده – دارای استاندارد IP ۵۴ – دارای بلوتوث جهت اتصال به تلفن همراه – پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های Android و IOS – دارای صفحه نمایش رنگی – قابلیت اتصال به سه‌‎پایه با رزوه‌ی ۱/۴ اینچ – محاسبه‌ی زاویه ۳۶۰ درجه‌ای.

خرید متر لیزری دوربین دار بوش مدل GLM 120 C بهتر

قیمت متر لیزری دوربین دار بوش مدل GLM 120 C
قیمت متر لیزری دوربین دار بوش مدل GLM 120 C

ین متر لیزری

ابعاد: ۶.۴*۲.۸*۱۴.۲ سانتی‌متر بهترین متر لیزری

رنگ: سرمه ای روشن

وزن: ۰.۲۱۰ کیلوگرم

برد: ۱۲۰ متر بهترین متر لیزری

توضیحات باتری: باتری لیتیوم آیون ۳.۶ ولت عمر طولانی

دقت: ۱.۵ بهترین متر لیزری

اقلام همراه: شارژر کیف کمری کابل ارتباط دیتا

سایر توضیحات: اندازه گیری دامنه اندازه گیری شیب: ۰ – ۳۶۰ ° (۴ x ۹۰ °) انتقال مستقیم دیجیتال از نتایج اندازه گیری تبادل ساده و اسناد هوشمند مقادیر اندازه گیری شده دامنه اندازه گیری ۰،۰۸ – ۱۲۰ متر اندازه گیری راحت در هر شرایطی به دلیل ایجاد محور جانبی تشخیص خودکار برای جلوگیری از خطاهای اندازه گیری بلوتوث هوشمند (کم انرژی) دوربین دارای رزولوشن پنج مگاپیکسلی و ذخیره حداکثر ۷۰۰ تصویر است.

ماژول TrackMyTools یکپارچه شده مشاهده بهتر نتیجه به دلیل نمایشگر بسیار پیشرفته حافظه ۵۰ اندازه گیری مناسب برای استفاده با سه پایه (مانند BT ۱۵۰ Professional) زمان اندازه گیری : ۰.۵s واحدهای اندازه گیری: میلی متر ، سانتی متر ، متر ، فوت ، اینچ.

نمایش دیجیتال دیجیتال: ۵MP محدوده سنسور شیب: ۳۶۰ درجه (۴x۹۰ درجه). دقت اندازه گیری زاویه: ۰،۲ درجه کمترین شماره علامت: ۰،۵ میلی متر کلاس و نوع لیزر: کلاس ۲ ، ۶۵۰nm ، <۱mW نوع باتری: ۳،۶ ولت لیتیوم-یون (۳۱۲۰ میلی آمپر ساعت) حفاظت از گرد و غبار و پاشش آب: IP ۵۴ دمای کار / دمای ذخیره سازی -۱۰ ° C … + ۴۵ ° C / –۲۰ ° C … + ۷۰ ° C اندازه: ۱۴۲ (۱۷۶ با پین) x ۶۴ x ۲۸ میلی متر وزن: ۲۱۰ گرم.

الزامات نرم افزاری اضافی سازگاری با تمام سیستم های عامل بر روی گوشی های اندروید و Ios و سیستم های عامل و ویندوزها : Supported Android devices Smartphone with Android ۴.۳ or higher, Tablet with Android ۴.۳ or higher : Supported iOS devices iPhone ۴S or higher, iPad (۳rd Gen. or higher), iPad Air (۱st Gen. or higher), iPad mini (۱st Gen. or higher). بهترین متر لیزری

سیمین ابزار نمایندگی ابزار برقی بوش در ایران بوده و شما می توانید تمامی ابزارآلات و قطعات ابزارآلات بوش را با بهترین قیمت و شرایط و بدون واسطه از مجموعه سیمین ابزار خریداری نمایید.

همچنین ما ارائه دهنده خدمات پس از فروش ابزارآلات بوش در ایران نیز هستیم. در صورت نیاز به خرید و تعویض قطعات و همچنین تعمیر انواع ابزارهای برقی بوش می توانید از خدمات پس از فروش ما بهره ببرید.

ما بهترین و باتجربه ترین تعمیرکاران ابزارهای برقی را در مجموعه خود داریم. به همین خاطر کار تعمیر ابزارآلات برقی شما با نهایت دقت و کیفیت در مجموعه ما انجام می شود.

نمایندگی ابزار برقی بوش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 2.3]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *