بهترین نوع منگنه کوب بادی – برند بوش | خرید با بهترین قیمت

بهترین نوع منگنه کوب بادی

بهترین نوع منگنه کوب بادی در این بخش از سایت سیمین ابزار بنا بر تجربه و تخصص چند دهه خود در حوزه فروش انواع ابزارآلات می خواهیم خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

منگنه کوب های بادی بیشتر توسط نجارها و در کارگاه های چوب و نجاری مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که مدت زمان زیادی طول می کشد تا به صورت دستی منگنه بزنید، منگنه کوب بادی این کار را برای شما با سرعت و کیفیت بالایی انجام می دهند.

بهترین نوع منگنه کوب بادی کدام است؟ منگنه کوب بادی بوش

بر اساس تجربه و بررسی تخصصی در این حوزه باید بگوییم که برند بوش یکی از بهترین سازنده های انواع منگنه کوب به ویژه منگنه کوب بادی می باشد. شرکت بوش علاوه بر ساخت منگنه کوب بادی ، انواع منگنه کوب های برقی و دستی نیز تولید و به بازار عرضه کرده است.

انواع منگنه کوب خوب
انواع منگنه کوب خوب

منگنه کوب بادی بوش یک ابزار بسیار باکیفیت و با عملکرد دقیق می باشد. طراحی کاملا ارگونومیک و سبک دارد. به همین خاطر در حین کار کردن آن به دست شما فشار نیامده و دیرتر خسته می شوید. دارای سیستم محافظت از چوب بوده که این سیستم موجب می شود تا در هنگام خالی بودن خشاب به صورت خودکار سیستم شلیک منگنه متوقف شود تا به قطعه آسیب وارد نشود. از سایر امکانات آن تعبیه لاستیک در نوک منگنه کوب می باشد که مانع از آسیب رسیدن به قطعات حساس می شود.

در صورتی که یک فرد حرفه ای هستید و برای کار در کارگاه به یک منگنه کوب خوب نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما منگنه کوب بادی بوش می باشد.

ما در این بخش به معرفی یکی از بهترین و پرفروش ترین مدل منگنه کوب بادی بوش خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

شما عزیزان می توانید جهت خرید و استعلام قیمت منگنه کوب بوش با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید.

شماره مرکز فروش منگنه کوب بوش : 02634519600

منگنه کوب چیست؟

منگنه کوب یک ابزار بسیار کاربردی و ضروری برای نجارها به شمار می رود. این ابزار سرعت و کیفیت کار را بسیار بالا می برد. از این ابزار برای اتصال دو قطعه چوب به همدیگر یا یا اتصال چوب به پارچه و یا چرم استفاده می کنند.

البته منگنه کوب های بوش علاوه بر کارگاه های چوب، ام دی اف و نجاری، این ابزار در سایر صنایع نیز کاربردهای فراوان دارد.

نمایندگی ابزار برقی بوش

راهنمای خرید منگنه کوب بوش و انواع آن

شما عزیزان بایستی بنابر بودجه و نیازتان منگنه کوب بوش مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. از این رو ما در این قسمت انواع منگنه کوب و نوع کاربرد آن را خدمت شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

منگنه کوب دستی بوش

در صورتی که قصد شما از خرید منگنه کوب برای استفاده در منزل می باشد، پیشنهاد ما به شا خرید منگنه کوب دستی بوش می باشد. این مدل نسبت به سایر مدل ها قیمت پایین تری دارد و برای انجام کارهای ساده ای مانند پرس کاری، تثبیت روکش، نصب پیش بند کابینت و رویه کوبی مناسب می باشد.

منگنه کوب برقی یا شارژی بوش

نوع عملکرد منگنه کوب برقی بوش و منگنه کوب شارژی بوش همانند نوع دستی آن می باشد. اما تفاوتی که این سه مدل دستی، برقی و شارژی با یکدیگر دارند، در منبع تغذیه آن ها می باشد. منگنه کوب برقی بوش از طریق پریز برق تامین می شود.  منبع تغذیه منگنه کوب شارژی نیز باتری می باشد. همچنین انواع دستی منگنه کوب به نسبت برقی و شارژی آن، قیمت های مناسب تری دارند.

منگنه کوب بادی بوش

در مقایسه با منگنه کوب های دستی، برقی و شارژی، منگنه کوب بادی بوش از قدرت و کارآیی بالاتری برخوردار می باشد. از این رو مناسب برای انجام کارهای سنگین است. عملکرد این نوع منگنه کوب بوش به این صورت است که هوای فشرده از کمپرسور با استفاده از شیلنگ وارد منگنه کوب میشود و نیروی لازم برای منگنه کوبی تامین می نماید.

منگنه کوب بادی بوش مدل GTK 40

یکی از بهترین نوع منگنه کوب بادی ، منگنه کوب بادی بوش مدل GTK 40 می باشد. که از سرعت و دقت بالایی برخوردار است. این ابزار یک انتخاب مناسب برای افراد حرفه ای محسوب می شود.

خرید و قیمت منگنه کوب بادی بوش مدل GTK 40
خرید و قیمت منگنه کوب بادی بوش مدل GTK 40

ویژگی های منگنه کوب بادی بوش مدل GTK 40

 

ابعاد۲۷.۲x۶x۲۴.۶ سانتی‌متر
وزن۱۱۴۰ گرم
ظرفیت خشاب۱۰۰
جنساستفاده از آلیاژ منیزیم در خشاب منگنه کوب جهت کاهش وزن و عمر طولانی تر
نوع سوزننوار سوزن منگنه
اقلام جعبهیک عدد منگنه بادی / یک عدد آچار آلن / یک عدد عینک محافظ / جعبه حمل دستگاه و متعلقات / دفترچه ی راهنما
سایر توضیحاتدسته و بدنه فلزی ارگونومیک با روکش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *