تشخیص متر لیزری بوش اصل از تقلبی | 6 نکته مهم و کاربردی

تشخیص متر لیزری بوش اصل

تشخیص متر لیزری بوش اصل از تقلبی با رعایت نکاتی که در این مقاله ذکر خواهیم کرد برای شما عزیزان بسیار آسان خواهد بود. برای افرادی که سررشته ای در این زمینه ندارند و می خواهند ابزار بخرند،  تشخیص ابزارآلات اصلی از تقلبی کار سختی به حساب می آید.

به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در این مقاله با ذکر نکاتی شما را در خرید یک متر لیزری بوش اصل کمک کنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد متر لیزری بوش و همین طور سایر ابزارآلات نظرات و سوالات خود را در بخش نظرات پایین مقاله با ما در میان بگذارید.

نکاتی برای تشخیص متر لیزری بوش اصل از تقلبی

در هنگام خرید و برای تشخیص دستگاه اندازه گیری لیزری اصلی بوش از تقلبی حتما موارد زیر را مد نظر داشته باشید. با رعایت نکات مهمی که در متن زیر ذکر کرده ایم، می توانید یک خرید مطمئن داشته باشید. تشخیص متر لیزری بوش اصل

خرید متر لیزری بوش اصلی
خرید متر لیزری بوش اصلی

خرید از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر

اولین نکته در خرید متر لیزری بوش اصل خرید از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر ابزارآلات می باشد. به طور معمول فروشگاه هایی که دارای مجوز کار و همکاری با مجموعه های معتبر و بزرگ هستند، محصولات و ابزارآلات اصل و اورجینال نیز به فروش می رسانند. پس حتما برای خرید ابزارآلات بوش از فروشگاه بزرگ و دارای مجوز اقدام کنید.

مراجعه به سایت ابزارآلات شرکت بوش

برای اینکه با ویژگی های محصول اصل بوش آشنا شوید، می توانید به وبسایت رسمی ابزارآلات بوش مراجعه کرده و ویژگی های محصول مورد نظر خود مانند متر لیزری بوش در مدل های مختلف را ببینید و با شکل ظاهری و ویژگی های آن آشنا شوید. به طور مثال شما بایستی به شکل ظاهری، ویژگی ها و لوازم جانبی همراه محصول دقت کنید. زیرا تفاوت هایی در این موارد بین متر لیزری بوش اصل و تقلبی وجود دارد. تشخیص متر لیزری بوش اصل

توجه به بسته بندی محصول

به طور معمول ابزارآلات بوش اصلی در بسته بندی های محکم و باکیفیت عرضه می شوند. و همین طوزر دارای آرم، شماره سریال و بارکد بوش می باشند. که این یکی از راه های تشخیص متر لیزری بوش اصل از تقلبی بوده و حتما در موقع خرید به آن توجه کنید.

لوازم جانبی همراه متر لیزری بوش

علاوه بر خود محصول شما باید حتما بررسی کنید که لوازم جانبی همراه محصول مانند دفترچه راهنما، کابل USB و باتری و … همراه متر لیزری بوش اصل باشد. زیرا ممکن است لوازم جانبی اصلی متر لیزری با لوازم جانبی تقلبی عوض شود.

دارا بودن برچسب امنیتی

یکی دیگر از نکات مهم در تشخیص متر لیزری بوش اصل توجه به برچسب امنیتی آن می باشد. برچسب امنیتی محصولات بوش در زیر شماره سریال آن درج می شود. تشخیص متر لیزری بوش اصل

استعلام کد سریال محصول

حتما بایستی کد سریال محصول را از سایت رسمی بوش استعلام بگیرید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید.

در نهایت باید بگوییم که همیشه از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر برای خرید ابزارآلات بوش اقدام کنید و حتما مواردی را که در متن بالا ذکر کردیم را در هنگام خرید مد نظر داشته باشید.

نمایندگی متر لیزری بوش
نمایندگی متر لیزری بوش

خرید اینترنتی متر لیزری بوش

مجموعه سیمین ابزار واردکننده مستقیم ابزارآلات و قطعات ابزار بوش در ایران می باشد. شما عزیزان می توانید با بهترین قیمت و کیفیت تمامی ابزارآلات و قطعات ابزار بوش را از مجموعه سیمین ابزار تهیه نمایید.

نمایندگی ابزار برقی بوش

شما می توانید به صورت حضوری و آنلاین خرید متر لیزری بوش از فروشگاه سیمین ابزار داشته باشید. ما ارسال محصول به تمامی شهرستان ها را به روش درخواستی مشتری داریم. پس از ثبت سفارش شما در اسرع وقت و به روش درخواستی شما، محصول برایتان ارسال خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *