خرید اره گردبر بوش | لیست قیمت+مشاوره تخصصی رایگان

خرید اره گردبر بوش

خرید اره گردبر بوش زمانی تبدیل به بهترین خرید می شود که قبل از آن اطلاعات کاملی در مورد این ابزار داشته باشید. ما در این مقاله تمامی اطلاعاتی که لازم است تا قبل از خرید اره بوش داشته باشید را گردهم آورده ایم. بعد از خواندن این مقاله می توانید بر اساس بودجه و نوع کارتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

مجموعه سیمین ابزار با بهترین قیمت ها و خدمات پس از فروش، انواع ابزارآلات برند بوش را به فروش می رساند. شما همچنین می توانید مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان ما دریافت کنید.

شماره مرکز فروش اره گردبر بوش :  02634519600

راهنمای خرید اره گردبر بوش

زمان خرید بایستی به چند نکته اساسی توجه کنید که در متن زیر این نکات مهم را ذکر کرده ایم.

قیمت انواع اره گردبر بوش
قیمت انواع اره گردبر بوش

قدرت موتور

شما باید اره گردبر با قدرت موتوری خریداری نمایید که مطمئن شوید برای نوع کاری که شما انجام می دهید از قدرت و سرع کافی برخوردار است. زیرا قدرت موتور سرعت و قدرت لازم برای انجام برش ها توسط دستگاه را فراهم می کند.

قدرت و سرعت انواع اره گردبر بوش بر اساس منبع تغذیه آن ها که برقی و یا شارژی باشد، متفاوت است. اره های دیسکی برقی به پریز برق وصل می شوند و قدرتی برابر 7 الی 15 آمپر دارند و به همین دلیل نسبت به اره گردبرهای شارژی از قدرت و سرعت بالاتری برخوردار بوده و می توانند موادی مانند چوب، پلاستیک، فلز و … با ضخامت بالاتری را برش بزنند.

با اینکه اره گردبرهای شارژی از قدرت موتور پایین تری برخوردار هستند، ولی در عین حال راحتی حمل و جابجایی آن ها یکی از مزیت های آن ها به حساب می آید. این اره گردبرها برای کارهایی که دسترسی به پریز برق در محل وجود ندارد و یا جابجایی زیادی می خواهد و یا برای کارهای سبک مانند برش فلز وررق بسیار مناسب است.

دارا بودن قابلیت برش اریب

در صورتی که نیازمند انجام برش های اریب توسط اره گردبر بوش هستید، حتما در هنگام خرید توجه داشته باشید که این قابلیت را داشته باشد. برش اریب به زاویه ای گفته می شود که تیغه اره را بر اساس آن برای برش های زاویه دار تنظیم نمود.

اندازه تیغه

عمق برش های اره گردبر را اندازه تیغه آن تعیین می کند، هر چه تیغه بزرگ تر باشد، عمق برش آن نیز بیشتر می شود. دیسک های اره گردبر بوش از 4.5 تا 12 اینچ هستند. اندازه تیغه ها را باید متناسب با کاری که می خواهید انجام دهید انتخاب کنید.

به طور معمول از اره های گردبر با تیغه کوچک، برای کارهای سبک و استفاده در فضاهای تنگ استفاده می کنند. اره گردبر بوش با تیغه بزرگ برای کارهای سنگین مانند کارهای ساختمانی مناسب است.

حتما اندازه تیغه را به تناسب کار خود انتخاب کنید تا به دستگاه تان آسیب نرسد. به عنوان مثال استفاده از تیغه کوچک برای کارهای سنگین موجب وارد آمدن فشار زیاد به دستگاه و آسیب دیدن تیغه می شود.

تیغه اره گردبر بوش
تیغه اره گردبر بوش

نوع منبع تغذیه

منبع تغدیه مدل های مختلف اره گردبر بوش به دو صورت برقی و شارژی می باشد. هر کدام از این دو مدل مزایا و معایبی دارند. به عنوان مثال اره های گردبر برقی از قدرت و توان بیشتری برخوردار هستند، در حالی که اره گردبرهای شارژی قابلیت حمل و جابجایی راحتتری دارند و برای کارهای سبک مناسب تر هستند. شما بایستی بر اساس کار خود، مدل مناسب را انتخاب نمایید.

طراحی ارگونومیک

مدل های مختلف اره گردبر بوش دارای طراحی ارگونومیک و متناسب با ساختار بدن انسان هستند. به طوری که شما با در دست گرفتن آن ها احساس راحتی می کنید و با کار کردن طولانی مدت با دستگاه احساس خستگی نمی کنید. مدل مختلف اره گردبر بوش بسیار سبک هستند و بدنه و دستگیره و … آن ها دارای طراحی ارگونومیک می باشد.

راهنمای خرید اره دیسکی بوش
راهنمای خرید اره دیسکی بوش

فروش اره فارسی بر بوش

جمع بندی خرید اره گردبر بوش

اره گردبر بوش در مدل های مختلفی تولید می شود که هر کدام ویژگی های منحصر بفرد خودشان را دارند که شما بر اساس نیازها و بودجه خود می توانید از بین آن ها انتخاب کنید. از این دستگاه های همه کاره می توان در انواع کارهای برشکاری در صنایع نجاری، ساختمانی، صنعتی و … استفاده کرد.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، در زمان خرید اره گردبر بوش بایستی به مواردی همچون قدرت موتور، طراحی ارگونومیک، نوع منبع تغذیه، قابلیت برش اریب و همچنین ویژگی های ایمنی آن توجه کرد. در کنار مواردی که در بالا ذکر کردیم، حتما به ویژگی های ایمنی دستگاه مانند محافظ تیغه ها و ترمزهای برقی آن نیز توجه کنید تا از بروز حوادث و صدمات احتمالی جلوگیری کرده باشید.

در مجموعه باید بگوییم که شما برای داشتن یک خرید اره گردبر بوش مناسب بایستی در ابتدا انواع مختلف اره گردبرهای بوش و ویژگی های آن ها بشناسید، سپس بر اساس بودجه و خواسته های خود خریدی مطمئن انجام دهید.

متخصصین فنی ما در مجموعه نیز با داشتن سال ها دانش و تجربه در حوزه فروش و خدمات پس از فروش انواع مختلف ابزارآلات بوش، آماده ارائه مشاوره تخصصی رایگان به شما عزیزان می باشند.

نمایندگی ابزار برقی بوش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *