راهنمای خرید تراز لیزری | به همراه معرفی بهترین ها

راهنمای خرید تراز لیزری

راهنمای خرید تراز لیزری به شما کمک می کند تا یک خرید مطمئن و مطابق با بودجه و نیازتان داشته باشید. از این رو ما در این بخش از سایت تصمیم گرفتیم تا نکات مهم در مورد خرید انواع تراز لیزری را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

بهترین برند تراز لیزری کدام است

بنابر تجربه چند دهه فعالیت ما در حوزه فروش و خدمات پس از فروش انواع ابزارآلات برقی، شارژی، بادی و دستی و … تراز لیزری بوش یکی از بهترین و باکیفیت ترین ترازهای لیزری حال حاضر در بازار جهان می باشد. شما عزیزان می توانید جهت خواندن توضیحات تکمیلی وارد لینک زیر شوید.

بهترین تراز لیزری بوش

همچنین جهت مشاهده انواع تراز لیزری بوش و خرید، استعلام قیمت و دریافت مشاوره تخصصی از صفحه زیر دیدن نمایید.

خرید تراز لیزری بوش

راهنمای خرید تراز لیزری

در این بخش از مقاله راهنمای خرید تراز لیزری برخی از نکات مهم را که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید را ذکر کرده ایم. با ما همراه باشید.

بهترین برند تراز لیزری
بهترین برند تراز لیزری

نوع تراز لیزری

تراز لیزری های موجود در بازار انواع مختلفی دارند که شما بایستی بر اسای نوع نیازتان، مورد مناسب را انتخاب کنید. برخی از انواع تراز لیزری شامل تراز لیزری خطی، چرخشی، نقطه ای و ترکیبی و … می شود.

قیمت تراز لیزری

اگر می خواهید یک ابزار حرفه ای خریداری نمایید که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار باشد، بهتر است از برندهای خوب بازار مانند تراز لیزری بوش انتخاب نمایید. گرچه همانطور که می دانید کیفیت بالاتر ابزار قیمت بالاتری را نیز شامل می شود.

دارای کیف حمل

از آنجایی که تراز لیزری یک ابزار حساس به شمار می رود بهتر است حتما در هنگام خرید به داشتن کیف حمل دقت کنید. بدین ترتیب از وارد آمدن آسیب احتمالی در حین حمل و نقل جلوگیری می شود. همچنین با وجود کیف مخصوص، حمل و نقل این ابزار برای شما آسان خواهد شد.

خود تراز بودن

خودتراز بودن به این معنی است که زمانی که شما تراز لیزری را بر روی یک سطح قرار دادید بتواند به صورت خودکار خط خود را تراز نماید. زیرا اگر این قابلیت را نداشته باشد، شما مجبور خواهید بود این کار را به صورت دستی انجام دهید.

کلید قفل کن

با وجود کلید قفل کن بر روی تراز لیزری، شما بعد از این که سطح مورد نظر خود را تراز کردید، می توانید ابزار را قفل کنید تا ترازی که تنظیم کرده اید بهم نریزد. راهنمای خرید تراز لیزری

توجه به اقلام همراه ابزار

یک نکته مهم دیگر در راهنمای خرید تراز لیزری این است که دقت کنید حتما اقلام همراه تراز لیزری تکمیل باشد. در غیر این صورت مجبور می شود تا به صورت جداگانه هزینه کرده و این اقلام را خریداری نمایید. اقلام همراه شامل مواردی همچون پایه برای قرارگیری بر روی زمین، کیف حمل و عینک مخصوص و … می شود. راهنمای خرید تراز لیزری

تراز لیزری چی بخریم
تراز لیزری چی بخریم

دارا بودن کلید Rx-Ready

دارا بودن این کلید بر روی تراز لیزری موجب می شود تا امکان تراز کردن در مسافت های طولانی نیز برای شما ممکن باشد. با کمک این کلید نور لیزر به مسافت های طولانی فرستاده می شود، شما به وسیله رسیور محل برخورد می توانید نوری که با چشم معمولی قابل دیدن نیست را ببینید.

توجه به کیفیت نور تراز لیزری

نکته مهم در این باره این است که هر چقدر کیفیت و درخشندگی نور به کار رفته در تراز لیزری بهتر باشد، نشاندهنده این است که لیزر با کیفیت بالا در آن استفاده شده است.

عمر و مقدار مصرف باتری

به این مورد توجه داشته باشید که هر چقدر مقدار میلی آمپر باتری دستگاه بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری می توانید از دستگاه استفاده نمایید. راهنمای خرید تراز لیزری

زاویه اندازه گیری

شما بایستی با توجه به نوع کارتان ببینید که تراز لیزری که می خواهید خریداری نمایید عملیات تراز را به چه زاویه هایی انجام می دهد. به طور معمول در دستگاه های مختلف این زاویه از 30 درجه الی 360 درجه می باشد.

کلاس لیزر

کلاس لیزر هر چقدر پایین تر باشد به این معنی است که خطر کم تری برای چشم دارد. و هر چقدر کلاس لیزر تراز لیزری بیشتر باشد، به این معناست که ضرر بیشتری برای چشم دارد و شما هنگام کار کردن با آن باید بیشتر مراقب بوده و نکات ایمنی را رعایت کنید.

دامنه اندازه گیری و میزان برد نور لیزر

یکی دیگر از نکات راهنمای خرید تراز لیزری دقت به این مورد است. دامنه اندازه گیری میزان برد نور لیزر دستگاه را نشان می دهد. هر چه میزان برد نور لیزر بیشتر باشد، شما می توانید محیط های بزرگتری را با آن تراز کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *