راهنمای خرید دریل مگنت بوش | فروش با بهترین قیمت و شرایط

راهنمای خرید دریل مگنت بوش

راهنمای خرید دریل مگنت بوش به شما کمک می کند تا یک خرید مطمئن با توجه به بودجه و نیازتان داشته باشید. از همین رو ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله مفصلا به دریل مگنت های بوش بپردازیم.

شما عزیزان می توانید جهت خرید دریل بوش با بهترین شرایط و قیمت با کارشناسان ما در مجموعه در تماس باشید.

شماره نمایندگی فروش دریل مگنت بوش : 02634519600

خرید دریل مگنت بوش

در ابتدا می خواهیم به یک سوال پرتکرار شما عزیزان جواب بدهیم. چرا دریل مگنت بوش بخریم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در کل دریل های بوش یکی از باکیفیت ترین ها در میان برندهای رده بالای ابزارهای برقی به شمار می روند. دریل های مگنتی بوش دارای کیفیت ساخت بالا و طراحی تخصصی و حرفه ای در تمامی اجزای خود که شامل بدنه، پایه، گیربکس و موتور و … می شود را دارا می باشند.

همچنین دریل مگنت های بوش دارای تنوع بالایی هستند و شما می توانید باتوجه به بودجه و نیازتان، مناسب ترین مدل را خریداری نمایید.

دریل مگنت بوش 32
دریل مگنت بوش 32

شما عزیزان در هنگام خرید دریل مگنت بوش بایستی این موارد را در نظر بگیرید که:

  • بودجه مورد نظرتان برای خرید چقدر است؟
  • برای چه کاری می خواهید از دریل مگنت بوش استفاده کنید؟
  • بیشترین میزان سوراخکاری که نیاز دارید چند میلی متر می باشد؟
  • بیشترین قطر سوراخکاری مورد نیاز شما در کار، چند میلی متر می شود؟

شما عزیزان با رسیدن به جواب سوال های بالا، خرید راحت تر و مطمئن تری خواهید داشت و بدین ترتیب زودتر می توانید به مقایسه و خرید دریل مگنت های موجود بر اساس شرایط خودتان بپردازید.

ویژگی های مهم دریل مگنت بوش

چه ویژگی هایی از دریل مگنت برند بوش موجب محبوبیت و پرفروش شدن آن شده است. برخی از ویژگی های مهم به شرح زیر است: خرید دریل مگنت بوش

  1. طراحی ارگونومیک و کاربردی زیبا
  2. تنوع بالای مدل های دریل مگنت بوش
  3. کیفیت فوق‌العاده بالای موتور و قطعات دیگر
  4. برند معتبر و خوشنام با سال‌ها تجربه فعالیت در تولید ابزارهای برقی در دنیا
  5. مجهز به فناوری روز دنیا
  6. مایع خنک کننده که در بالای دستگاه نصب شده و در بعضی مدل‌ها اتوماتیک می باشد.
  7. محصول اروپائی و باکیفیت کشور آلمان خرید دریل مگنت بوش
  8. دارای کیف قابل حمل برای تمامی مدل ها
  9. قدرت مگنت بالا
  10. شبکه فروش گسترده جهانی
  11. قیمت بسیار مناسب نسبت به کیفیت فوق العاده دریل مگنت های بوش آلمانی

نکات مهم برای خرید دریل منگت بوش

در هنگام خرید دریل مگنت بوش به چه ویژگی های آن باید توجه کنیم؟

دریل مگنت آلمانی
دریل مگنت آلمانی

 قدرت دریل مگنت بوش

به طور معمول موتور اکثر دریل مگنت ها دی سی (DC) می باشد. به طور معمول این موتورها برای کارهای مکرر و سنگین مناسب هستند. مقیاس اندازه گیری توان موتور دریل مگنت بوش وات است که ما بین 900 الی 2800 می شود. هر چه میزان توان موتور دریل مگنت بوش بیشتر باشد، بیشتر مناسب برای سوراخکاری ضخیم تر است.  هر چقدر دریل مگنت بوش با توان بالاتر خریداری نمایید، فشار کمتری به ابزار برقی شما وارد خواهد شد. خرید دریل مگنت بوش

سرعت موتور دریل مگنت بوش

سرعت موتور دریل مگنت بوش را با مقیاس دور بر دقیقه (RPM) اندازه گیری می کنند. اندازه این مقیاس در مدل های مختلف، متفاوت است که میانگین بین 450 الی 750 می شود. برخی از دریل های مگنتی بوش اصطلاحا دیمردار هستند که این قابلیت امکان تغییر سرعت را برای کاربر فراهم می کند. خرید دریل مگنت بوش

به این نکته توجه داشته باشید که هر چه موتور توانایی چرخش بیشتری داشته باشد، میزان قدرت آن برای سوراخکاری هم بیشتر خواهد شد.

سایز دریل مگنت بوش

انتخاب سایز دریل مگنت بوش بر اساس نیاز شما و مکانی که می خواهید از آن برای سوراخکاری استفاده کنید، بایستی انجام شود. اگر می خواهید در مکان هایی با دسترسی سخت و یا مرتفع از این ابزار استفاده کنید، توصیه ما به شما خرید دریل مگنت کوچک و ارگونومیک می باشد.

البته لازم به ذکر است که کوچک بودن دریل مگنت بوش به این معنی نیست که قدرت کمتری دارد، زیرا قدرت موتور مستقیما به موتور آن بستگی دارد.

تعمیر دریل مگنت بوش در نمایندگی تعمیرات ابزار بوش

تعمیر دریل مگنت بوش یک کار کاملا تخصصی است و شما بایستی این کار را به متخصصین باتجربه این حوزه بسپارید. متخصصینی که به خوبی با ساختار و موتور دریل مگنت بوش آشنا هستند و خیلی راحت مشکل آن را عیب یابی کرده و با بهترین روش تعمیر می کنند.

تمامی دریل ها یک موتور الکتریکی دارند که به آن ها در انجام کارهای سوراخکاری کمک می کند. در کنار آن سیستم تولید مغناطیسی دریل مگنت بوش ، نیز از یکی از بخش های مهم آن است و دقت و مهارت بالایی برای تعمیر آن لازم است.

به همین خاطر در صورت هر گونه ناشی و غیر حرفه ای بودن در زمینه تعمیر دریل مگنت بوش می تواند آسیب جدی به ابزار برقی شما وارد شود. خرید دریل مگنت بوش

تعمیر دریل مگنت بوش باید به افراد متخصص و باتجربه در این زمینه سپرده شود. همچنین از قطعات یدکی اصل بوش در آن استفاده شود.

فروش و قیمت دریل مگنت بوش

سیمین ابزار با سابقه بیش از سه دهه ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش برندهای معتبر ابزارآلات دنیا بوده و نمایندگی ابزارآلات بوش را دارا می باشد.

فروش دریل مگنت بوش
فروش دریل مگنت بوش

شما عزیزان می توانید جهت خرید و استعلام قیمت دریل مگنت بوش با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید. ما واردکننده مستقیم ابزارآلات بوش و قطعات یدکی اورجینال ابزارآلات بوش در ایران هستیم. شما می توانید با بهترین قیمت و شرایط از ابزارآلات مورد نظر خود را از ما خریداری نمایید. خرید دریل مگنت بوش

نمایندگی ابزار برقی بوش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *