نقش متر و تراز لیزری در ساخت و ساز

images product 2624 GLL3 80 PBM1CARRYING CASE 350x0 e1564219841890

باتوجه به اینکه کشورمان روی گسل‌های فراوانی قرار گرفته که منجر به بروز زلزله در نقاط مختلف می‌شود، به همین دلیل رای دقت بیشتر در امر ساخت‌وساز ساختمان‌ها و بنا‌های مختلف اعم از مسکونی، تجاری یا صنعتی، و … از ابزارهای اندازه گیری دقیق کمک گرفته می شود. اغلب سازندگان و پیمانکاران ساخت‌وساز با افکار و روش‌های سنتی به ساخت بنا اقدام می‌کنند و از ابزارهای دقیق استفاده نمی‌کنند و بیشتر بهانه ی هزینه ی بالا و پیچیدگی کار با آن وسایل را بهانه می کنند.

https://siminabzar.com/?s=%D9%85%D8%AA%D8%B1&post_type=product&dgwt_wcas=1&blogs=1%2C5
متر لیزری

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزارهایی لیزری گوناگونی تولید و به بازار عرضه ‌شده‌اند که نحوه‌ی عملکرد و استفاده از آن‌ها بسیار آسان است و همچنین دقت بالایی دارند. و نسبت به نمونه‌های قبلی، ابعاد کوچک‌تر و هزینه ی کمتری دارند .

مترها و ترازهای لیزری از نمونه‌های ابزاری دقیق و پیشرفته ای هستند که جای خود را به انواع دستی آن داده‌اند. این دستگاه‌ها با دامنه و میزان بردهای کاری مختلف و با دقت بسیار بالایی دارند.

توسط متر لیزری، دیگر لازم نیست برای اندازه‌گیری فواصل و زوایای مختلف دچار محدودیت‌های کاری، از جمله محدودیت‌های مکانی یا جابه‌جایی‌های متعدد باشید. این نوع مترها، دقت بسیار بالایی دارند و قابلیت‌های متنوعی همچون حافظه‌ی داخلی، محاسبه‌ی زاویه، حجم و مساحت دارند.

https://siminabzar.com/?s=%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2&post_type=product&dgwt_wcas=1&blogs=1%2C5
تراز لیزری

ترازهای لیزری دمدل‌ها و با قابلیت‌های گوناگونی دارند. ترازهای لیزری در انواع تک، دو، سه، چهار و شش جهتی (خط یا نقطه) یا با پوشش‌دهی ۳۶۰ درجه تولید می‌شوند.

مولفه‌ی اصلی در شناخت ترازهای لیزری تعداد خط قابل رویت برای لیزر است که هرچه تعداد این خطوط بیشتر باشد، میزان پوشش‌دهی تراز بیشتر و کار کاربر آسان‌تر است. نمونه‌های پیشرفته‌ی تراز لیزری با پوشش‌ دهی ۳۶۰ درجه‌ای محیط،موجب هدایت خط لیزر به نقطه‌ی موردنظر می شود.

کاربرد متر و تراز لیزری درهنگام ساختن یک ساختمان، از ابتدایی‌ترین کارها تا آخرین مراحل خواهد بود. از زیرسازی و نصب تیرآهن‌ها و ستون‌های سازه تا ظریف‌کاری‌های داخل آپارتمان از جمله جای روشنایی، نصب کابینت‌ و پارتیشن‌بندی و….

متر و تراز لیزری پیشرفته، قیمت مناسبی دارند و برای تهیه‌ی آن‌ها لازم نیست هزینه‌ی زیادی پرداخت کنید. جهت مشاهده انواع متر و تراز لیزری در سایت سیمین ابزار اینجا کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
کلیدواژه : متر لیزریمتربوش
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *