تشخیص دریل شارژی بوش اصلی | 5 راه مطمئن اصل بودن ابزار بوش

تشخیص دریل شارژی بوش اصلی

تشخیص دریل شارژی بوش اصلی با مواردی که در این بخش از سایت سیمین ابزار ذکر خواهیم کرد، برای شما عزیزان بسیار راحت خواهد بود. ولی در کل توصیه ما به شما عزیزان این است که جهت خرید دریل شارژی بوش اصلی از نمایندگی های معتبر این برند معروف اقدام نمایید.

جهت خرید انواع دریل بوش از فروشگاه سیمین ابزار دیدن نمایید:

خرید دریل بوش اصل آلمان

راه های تشخیص اصل بودن دریل شارژی بوش

موارد زیر راه های تشخیص دریل شارژی بوش اصل هست. تشخیص دریل شارژی بوش اصلی

تشخیص ابزار بوش اصل المان
تشخیص ابزار بوش اصل المان

1. خرید از نمایندگی ابزار بوش

حتما برای خرید از نمایندگی های معتبر ابزار بوش اقدام نمایید. بدین ترتیب خیال شما از بابت اصل بودن کالا راحت خواهد بود. سیمین ابزار به عنوان نمایندگی ابزار برقی بوش تمامی ابزارهای بوش اعم از انواع دریل، سنگ فرز، مینی فرز، سشوار صنعتی، اره برقی و … برند بوش را با بهترین قیمت و همراه با خدمات پس از فروش عالی خدمت شما عزیزان ارائه می دهد.

2. حکاکی برند و لوگوی بوش

حتما دریل شارژی بوش را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که نام برند و لوگوی بوش به صورت کامل و صحیح بر روی آن حک شده باشد. لوگو و نام برند درج شده بر روی محصولات فیک به صورت برجسته نیست و به طور معمول با ناخن به راحتی خراشیده می شود. در حالی که لوگو و نام برند بر روی محصولات اصل آلمان بوش به صورت برجسته حکاکی شده است.

همچنین بایستی برچسب ها و علائم دیگر محصولات بوش بر روی آن باشد. تشخیص دریل شارژی بوش اصلی

3. دقت به بسته بندی محصول

ابزارآلات برندهای معروف و معتبر دارای بسته بندی اصولی و استاندارد هستند. حتما در بسته بندی ابزارآلات به مواردی همچون درج نام برند با حروف برجسته، بدون رنگ پریدگی و با کیفیت بالا توجه نمایید.

4. دقت در کیفیت ساخت دریل شارژی

مواد به کار رفته در ابزارهای بوش اصلی بسیار باکیفیت و مرغوب هستند. به گونه ای که شما با دست گرفتن و بررسی و مقایسه آن با برندهای دیگر متوجه این موضوع می شوید. تشخیص دریل شارژی بوش اصلی

5. گارانتی و خدمات پس از فروش

برند بوش گارانتی های معتبر همراه محصولات خود ارائه می دهد. پس هنگام خرید دریل شارژی بوش ، دقت کنید که ضمانت نامه و خدمات پس از فروش معتبر داشته باشد.

تشخیص ابزار بوش اصلی
تشخیص ابزار بوش اصلی

6. توجه به جزئیات دریل شارژی بوش

یکی دیگر از نکات مهم، دقت در جزئیات محصول است. اگر خودتان قادر به بررسی و مقایسه تخصصی نیستید، از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. تشخیص دریل شارژی بوش اصلی

7. غلط املایی در نوشته های روی جعبه دریل شارژی بوش

وجود هر نوع غلط املایی بر روی جعبه محصولات ابزار بوش نشان از تقلبی بودن آن دارد. همچنین نوشتن کلمانی مانند اورجینال (orginal) نیز نشان از تقلبی بودن آن محصول است. تشخیص دریل شارژی بوش اصلی

8. توجه کیفیت جعبه دریل شارژی

جعبه دریل شارژی های فیک بوش دارای وزن، رنگ آمیزی و متریال به کار رفته با کیفیت خیلی پایین هستند. به طوری که این کیفیت پایین بسیار مشهود و واضح هست. دریل شارژی بوش اصلی از پلاستیک درجه یک و با کیفیت ساخته شده است و جعبه تعبیه شده برای آن نیز از جنس برزنتی یا بی ام سی می باشد. این جعبه ها طراحی ارگونومی داشته و وزن سبکی هم دارند.

تشخیص دریل شارژی بوش اصلی

با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم، شما می توانید یک خرید مطمئن داشته باشید و اطمینان خاطر حاصل نمایید که دریل شارژی بوش که خریداری کرده اید، اصل آلمان بوده و فیک نمی باشد. تشخیص دریل شارژی بوش اصلی

سیمین ابزار به عنوان نمایندگی ابزار بوش و واردکننده مستقیم تمامی ابزارآلات بوش، آماده ارائه خدمات مرتبط با این برند معتبر اعم از فروش و خدمات پس از فروش آن با بهترین قیمت و کیفیت به شما عزیزان می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.3]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *