دریل بوش بهتر است یا رونیکس – مشاوره رایگان + مقایسه جامع

دریل بوش بهتر است یا رونیکس

دریل بوش بهتر است یا رونیکس ؟ سوال پرتکراری که خیلی از افراد در هنگام خرید دریل به دنبال جواب برای آن هستند. به خصوص زمانی که بین دریل بوش و دریل رونیکس انتخاب کنند.

ما در این مقاله به طور مفصل و جامع به معرفی، مقایسه و بررسی و تحلیل همه جانبه دریل بوش و دریل رونیکس پرداخته ایم، تا برای خرید دریل بهترین انتخاب را داشته باشید.

شما عزیزان می توانید جهت خرید و استعلام قیمت انواع دریل بوش از فروشگاه سیمین ابزار دیدن نمایید.

خرید دریل بوش

مقایسه دریل رونیکس و بوش

برند بوش یکی از برندهای مطرح و نام آشنا در صنعت ابزارآلات می باشد. این برند سال هاست که فعالیت می کند و اعتماد افراد در حوزه های مختلف صنعتی و ساختمانی و … را جلب کرده است. دریل بوش بهتر است یا رونیکس

برند رونیکس نیز بیش از یک دهه است که در صنعت تولید ابزارآلات برقی فعالیت می کند و در همین مدت طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

بررسی و مقایسه دریل شارژی رونیکس و بوش و همین طور دریل های برقی این دو برند به شما کمک می کند تا خرید مطمئن تر و راحت تری داشته باشید. دریل بوش بهتر است یا رونیکس

مختصری از تاریخچه فعالیت این دو برند را در جدول زیر مشاهده می کنید:

نام برندرونیکسبوش
سال تاسیس20051886
دفتر مرکزیکشورهای مختلف تایوان، کره جنوبی و چین و …گرلینگین، آلمان
خطوط تولیدیابزار برقی و تجهیزات کارگاهیابزار برقی و تجهیزات کارگاهی
شرکت مادررونیکسرابرت بوش

آشنایی با برند بوش BOSCH

شرکت بوش یک شرکت آلمانی است که در سال 1886 و شهر اشتوتگارت به صورت کارگاهی و توسط جوانی به نام رابرت بوش تاسیس گردید. این برند علاوه بر تولید ابزارآلات برقی و تجهیزات کارگاهی، خط تولید لوازم خانگی را نیز دارا می باشد.

به مروز زمان و با افزایش محصولات و تنوع بخشیدن به محصولات تولید شده، کم کم کارخانه های این شرکت دایر شده و وارد بازار جهانی شد. در حال حاضر کارخانه های اصلی برند بوش در کشورهای آلمان، ترکیه، مالزی، چین و مجارستان دایر می باشند و کارخانه های موجود در سایر کشورها تحت لیسانس این برند، محصولات خود را تولید می کنند.

شرکت بوش محصولات صنعتی و نیمه صنعتی خود را در دو رنگ سبز و آبی تولید می کند و با این دو رنگ آن ها را از یکدیگر مجزا کرده است. ابزارهای صنعتی برند بوش با رنگ آبی و ابزارهای نیمه صنعتی آن با رنگ سبز روشن تولید می شوند.

در حال حاضر شرکت بوش یکی از برندهای برتر و معتبر در میان تولیدکنندگان ابزارآلات به شمار می رود و در کیفیت و عملکرد محصولات آن شکی نیست. دریل بوش بهتر است یا رونیکس

آشنایی با برند رونیکس RONIX

شرکت رونیکس در سال 2005 فعالیت خود را در کشورهای مختلف شروع کرده است. اگر در مورد اینکه محصولات رونیکس ساخت کجاست، سوال کنید باید بگوییم که محصولات این شرکت در کشورهای مختلفی تولید می شود.

ابزار برقی برند رونیکس در تایوان، کره جنوبی و چین، ابزار بادی آن  در کره جنوبی و تایوان، ابزار دستی در چین، ترکیه، استرالیا، تایوان و اسپانیا، ابزار برشی و سوراخکاری در فرانسه و آلمان و ابزار دقیق آن در کره جنوبی ساخته می شوند.

برند رونیکس در حال حاضر یک برند با محصولاتی متنوع و کیفیت خوب می باشد که توسط 500 تامین کننده و در 15 کشور مختلف در دنیا تولید می شوند. دریل بوش بهتر است یا رونیکس

مقایسه کیفیت و  قیمت دریل بوش و رونیکس

در میان دریل های هم رده این دو برند به طور معمول قیمت دریل های شارژی و برقی بوش از دریل های رونیکس بیش تر است. زیرا کیفیت ساخت و طول عمر دریل های بوش در مقایسه رونیکس بسیار بالاتر است.

اگر قیمت برای شما مهم نیست و به دنبال یک دریل خوب برای کارهای فنی و تخصصی و سخت هستید، دریل بوش بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. دریل بوش بهتر است یا رونیکس

در ادامه مقاله قصد داریم تا به معرفی و مقایسه ویژگی های دو مدل دریل بوش و رونیکس بپردازیم تا با خواندن آن شما عزیزان بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. دریل بوش بهتر است یا رونیکس

خرید دریل شارژی بوش مدل gsr 180 li 3

دریل شارژی بوش مدل gsr 180 li 3 هم به عنوان دریل و هم پیچ گوشتی عمل می کند. شما می توانید برای مصارف خانگی و هم صنعتی از آن استفاده کنید.

لیست قیمت دریل شارژی بوش
لیست قیمت دریل شارژی بوش
  • دارای بازه سرعت گردش آزاد 1501-2000
  • سرعت حرکت آزاد 0-500 تا 0-1900 دور بر دقیقه
  • منبع تغذیه باتری
  • وزن 1.7 کیلوگرم
  • ولتاژ 18 ولت
  • نشانگر شارژ باتری
  • قابلیت کنترل سرعت
  • قابلیت تعویض باتری
  • دارای لامپ LED
  • دارای باتری لیتیوم یونی
  • دارای سه‌نظام خودکار ۱۳ میلی‌متری

بررسی باتری دریل شارژی بوش مدل gsr 180 li 3

این مدل دریل شارژی بوش، دارای ۲ باتری شارژی لیتیوم‌ یونی ۲ آمپر ساعتی بسیار پیشرفته بوده که ولتاژی ۱۸ ولتی و ظرفیتی ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارند. دریل بوش بهتر است یا رونیکس

گشتاور و قدرت بالای دریل شارژی بوش مدل gsr 180 li 3

این مدل از دریل شارژی بوش با سرعت چرخش مناسب و گشتاور بالایی خود یکی از دریل شارژی های خوب شرکت بوش محسوب می شود.

از دیگر مزیت های این دریل شارژی قابلیت کنترل سرعت چرخش و گشتاور آن است. ولتاژ این باتری بالا بوده و ظرفیت زیادی دارد. قابلیت های منحصر بفرد این دریل در کنار کیفیت بالا موجب شده در نوع خود در دنیا رقیبی نداشته باشد.

خرید دریل شارژی 18 ولت رونیکس 8618N

دریل شارژی رونیکس مدل 8618N یک دریل قدرتمند با سه عملکرد دریل ساده، پیچ گوشتی و دریل چکشی می باشد.

دریل شارژی رونیکس خوبه
دریل شارژی رونیکس خوبه
  • دریل شارژی رونیکس ساخت چین
  • مجهز به موتور پر قدرت صنعتی ضد آب
  • دارای سه نظام اتوماتیک 10 میلی متری تمام فلزی دریل بوش بهتر است یا رونیکس
  • گیربکس دو دور صنعتی پر قدرت و قابلیت چکشی
  • باتری لیتیوم-یونی 18 ولت با قابلیت شارژ سریع و کیفیت عالی
  • چراغ LED برای محیط تاریک و نشانگر میزان شارژ دستگاه
  • دارای بدنه مقاوم در برابر ضربات احتمالی حین کار و سقوط
  • تنظیم گشتاور و ترکمتر در 21 حالت با حداکثر قدرت 35 نیوتن متر
  • دارای کیف BMC مقاوم در برابر ضربه​ و 2 عدد باتری دریل بوش بهتر است یا رونیکس

بدنه ارگونومیک دریل شارژی رونیکس 8618N

دریل شارژی رونیکس مدل 8618N دارای بدنه کوچک ارگونومیک و سبک می باشد و در عین حال قدرت بالایی دارد. وزن آن نیز 1.86 کیلوگرم است که به دلیل وزن سبک آن، هنگام کار کردن با آن دیرتر خسته می شوید.

باتری دریل شارژی رونیکس 8618N

در این مدل دریل شارژی رونیکس به دلیل استفاده از باتری یون لیتیوم، عملکرد و سرعت خوبی دارد و شما به راحتی می توانید در انواع کارهای سبک و نیمه سنگین از آن استفاده نمایید.

نتیجه گیری دریل بوش بهتر است یا رونیکس

دریل بوش بخریم یا رونیکس ؟ با توجه به بررسی ها و مقایسه هایی در مورد هر دو برند انجام دادیم، در کل شما بایستی بر اساس بودجه و کاری که می خواهید انجام دهید بایستی دریل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

اگر یک دریل با عملکرد و کیفیت ساخت بالا و برای کارهای فنی و سخت می خواهید و قیمت برایتان مهم نیست، دریل بوش می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. دریل بوش بهتر است یا رونیکس

اما اگر به دنبال یک دریل ارزان قیمت برای انجام کارهای نه چندان سخت هستید، توصیه ما به شما دریل رونیکس می باشد.

شما می توانید تمامی خدمات مرتبط با ابزارآلات برقی بوش را از ما دریافت نمایید. سیمین ابزار به عنوان نمایندگی برند بوش انواع خدمات فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر و تامین قطعات ابزارآلات بوش را با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عزیزان انجام می دهد. دریل بوش بهتر است یا رونیکس

نمایندگی ابزار برقی بوش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *