سیمین ابزار تامین کننده برتر گروه صنعتی مپنا

سیمین ابزار تامین کننده برتر شرکت مپنا بویلر

طی مراسم باشکوهی که گروه صنعتی مپنا در سالن اصلی برج میلاد برگزار کرد، فروشگاه سیمین ابزار به عنوان تامین کننده برتر شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا انتخاب و با دریافت لوح و تندیس از طرف مدیران ارشد کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.

سیمین ابزار تامین کننده ابزارآلات و تجهیزات کارخانه ها و شرکت ها

سیمین ابزار تامین کننده ابزار، تجهیزات و دستگاه های صنعتی کارخانه ها و شرکت های بسیاری می باشد و با شرکت های بزرگی همچون شرکت دنیای ماموت، گروه صنعتی مپنا، شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا، شرکت خودروسازی مدیران خودرو، شرکت بهمن موتور، شرکت خودروسازی اسنا و….. همکاری می کند. ما مفتخریم که با گذشت چندین دهه از فعالیت درخشان مجموعه سیمین ابزار در این حوزه، در حال حاضر  شرکت ها و کارخانه های بسیاری مشتری و طرف قرارداد سیمین ابزار می باشند و با بهترین شرایط و قیمت و بالاترین کیفیت، ابزارآلات، دستگاه ها و تجهیزات صنعتی خود را از مجموعه ما تامین می نمایند.

Previous slide
Next slide

شما عزیزان می توانید جهت خرید عمده و خرده ابزارآلات، تجهیزات و دستگاه ها، از برندهای معتبر جهان با کارشناسان ما در مجموعه تماس گرفته و با اطمینان خاطر و با توجه به نیاز و نوع کار خود، بهترین خرید و انتخاب را داشته باشید.

سیمین ابزار دنیای ابزار و راهکار

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *