نمایندگی تاپ تول در کرج – بدون واسطه+تنوع بالا

نمایندگی تاپ تول در کرج سیمین ابزار

سیمین ابزار نمایندگی تاپ تول در کرج می باشد. شما می توانید تمامی محصولات برند تاپ تول را با قیمت مناسب و بدون واسطه به صورت حضوری و آنلاین از فروشگاه سیمین ابزار تهیه نمایید.

کمپانی تاپ تول سازنده ابزارآلات دستی حرفه ای می باشد. این ابزارهای دستی به طور کلی شامل انواع مختلف آچارها ، انبردست ها، پیچ گوشتی ها، چکش ها، بکس و جغجغه و تبدیل و … می شود.

شماره نمایندگی ابزار تاپ تول در کرج :  02634519600

خرید ابزار تاپ تول به صورت عمده و خرده

محصولات تاپ تول در حاضر با بیش از 60 هزار قلم ابزار تولید و به کشورهای مختلف جهان عرضه می شود. مجموعه سیمین ابزار با تنوع بالای ابزارهای تاپ تول و با قیمت مناسب و شرایط عالی نمایندگی فروش تاپ تول در کرج می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات تاپ تول از نمایندگی سیمین ابزار به صورت عمده و خرده با بهترین قیمت و شرایط اقدام نمایید.

برخی محصولات تاپ تول شامل شامل پیچ گوشتی، آچار آلات، انبرآلات، جغجغه ها، بکس های تکی، جعبه بکس ، جعبه ابزار های صنعتی، بکس بادی، جغجغه بادی، آچار آلن ها و ابزار های مخصوص خودرو و … می شود. نمایندگی تاپ تول در کرج

ابزارآلات تاپ تول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و در صنایع مختلف و کارهای مختلفی مانند تعمیرات و اتصالات صنعتی مختلف، کارگاه های خودروسازی، ارتش، صنایع هوافضا، کارهای سنگین و انواع خدمات مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرند.

نمایندگی فروش تاپ تول
نمایندگی فروش تاپ تول

کیفیت محصولات تاپ تول

تاپ تول از جمله ابزارآلات با کیفیت ساخت بالا می باشد. به طوری که نه تنها استانداردهای سخت گیرانه ی بین‌المللی ANSI وASME آمریکا ،DIN آلمان استاندارد بین المللیISO9001 و UKAS انگستان را به طور کامل در تولیدات خود لحاظ می کند، حتی سطح استاندارد تولیدش فراتر از این موارد هم می شود. نمایندگی تاپ تول در کرج

برخی از دلایلی که موجب شده است تا ابزارآلات تاپ تول جز ابزارآلات برتر دستی جهان محسوب شوند، به شرح زیر است:

– به کاربردن مواد فولادی درجه یک از جمله کروم وانادیوم (Cr-V) و کروم مولیبدنیوم (Cr-Mo) با طول عمر بالا

– طراحی محصول نوآورانه و ارگونومیک

– کنترل دقیق عملیات حرارتی و سخت کاری با دقت 0.01 درصد

– فرآیند ساخت دقیق

– روش های تولید پیشرفته

– کنترل کیفیت سختگیرانه

– تست ابزار تاپ تول در شرایط های مختلف

قیمت ابزار تاپ تول

شرکت تاپ تول برای افزایش میزان فروش و گسترش کانال های بازاریابی و فروش خود، محصولات خود را با یک قیمت رقابتی و در عین حال تمرکز بر کیفیت ساخت بالا تولید و به بازار عرضه می کند. بدین ترتیب افراد می توانند با یک قیمت به صرفه و مناسب ابزارآلات باکیفیت و حرفه ای برای کارهای خود خریداری نمایند.

برای استعلام قیمت ابزارآلات مختلف تاپ تول می توانید با فروشگاه سیمین ابزار تماس بگیرید.

دریافت کاتالوگ تاپ تول

برای دریافت کاتالوگ ابزار تاپ تول می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید. تا علاوه بر دریافت کاتالوگ از مشاوره تخصصی رایگان نیز بهره مند شوید.

مرکز پخش تاپ تول در کرج
مرکز پخش تاپ تول در کرج

تاپ تول ساخت کجاست؟

شرکت تاپ تول (TOPTUL) در کشور تایوان و در سال 1981 شروع به کار کرد. محصولات این شرکت همواره با کیفیت و نوآوری در تولید در سطح جهان شناخته می شوند.

از همین رو با داشتن بیش از چهار دهه تولید و تجربه موفق در زمینه تولید ابزارآلات باکیفیت، در حال حاضر به بیش از 168 کشور جهان صادرات دارد. نمایندگی تاپ تول در کرج

باید بگوییم که تمامی محصولات تاپ تول بالاتر از سطح استانداردهای کیفی سختگیرانه ANSI و ASME آمریکا بوده و بالغ بر یک میلیون دلار تحت پوشش بیمه آمریکای شمالی می باشد.

داشتن ISO9001 : 2000 و گواهی همچنین گواهی کنترل کیفیت، دانشگاه صنعتی امیر کبیر خود گواه بر کیفیت بالای ابزارهای تاپ تول است ه دو برابر حد استاندارد بین المللی می باشد.

نمایندگی تاپ تول در کرج

یکی از مزیت های ابزارآلات تاپ تول داشتن نمایندگی مستقیم این محصولات در ایران می باشد که سیمین ابزار نمایندگی تاپ تول در کرج را دارا می باشد.

برای اولین باز محصولات برند تاپ تول توسط یک تاجر به بازار ابزار و یراق ایران وارد شد و به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته و طرفداران بسیاری پیدا کرد.

خرید از نمایندگی تاپ تول باعث می شود تا شما یک خرید بدون واسطه و با قیمت مناسب ترین داشته باشد. سیمین ابزار نمایندگی تاپ تول در کرج بوده و تنوع بالایی از ابزارآلات تاپ تول را با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

برای خرید و مشاهده محصولات تاپ تول وارد لینک زیر شوید: نمایندگی تاپ تول در کرج

خرید محصولات تاپ تول

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *