پخش عمده ابزار برقی صنعتی شارژی ساختمانی 02634519600📞

پخش عمده ابزار برقی

پخش عمده ابزار برقی ، شارژی ، صنعتی و ساختمانی در مجموعه سیمین ابزار برای تمامی شهرستان ها با بهترین قیمت و کیفیت فراهم می باشد. سیمین ابزار نمایندگی برندهای مطرح ابزارآلات مانند بوش، متابو، کارچر، پوکا، کرون، نک، تاپ تول، گراکو، ایران پتک و … در ایران می باشد.

مدیریت این مجموعه با آقای حصاری رئیس پیشین اتاق اصناف استان البرز بوده و شما با خیال راحت می توانید خرید عمده ابزارآلات برقی، صنعتی، شارژی، ساختمانی و … خود را از ما انجام دهید.

مجموعه سیمین ابزار تامین کننده ابزارآلات و تجهیزات صنعتی کارگاه ها و کارخانه های بسیاری همچون ماموت، مپنا، سیناژن، جلیس و … بوده و آماده عقد قرارداد با کسب و کارها، کارگاه ها و کارخانه ها با بهترین قیمت و شرایط می باشد.

فروش عمده ابزار برقی و شارژی

اگر قصد خرید عمده ابزار برقی و شارژی را دارید، باید بگوییم که از آنجایی که این ابزارها پایه و اساس هر کارگاه و کسب و کار صنعتی می باشد؛ پس لازم است که حتما از از فروشگاه های مطمئن برای این کار اقدام نمایید.

ابزارآلات برقی بیشتر در محیط های صنعتی و کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرند و همان طور که از نام آن ها مشخص است، نیروی محرکه مورد نیاز آن ها از طریق برق تامین می گردد.انواع دریل های برقی و شارژی، اره های برقی، سنگ فرز و مینی فرز، دستگاه های جوشکاری و کمپرسور هوا از جمله ی ابزارهای برقی پرمصرف در کارگاه ها و کارخانه ها می باشند.

شماره مرکز پخش عمده ابزارآلات : 02634519600

ساعت تماس: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 20:30 و پنج شنبه ها از ساعت 8:30 الی 13:00

عمده فروشی ابزار برقی و شارژی در سیمین ابزار شامل چه مواردی می شود؟

شما می توانید برای خرید ابزارآلات صنعتی و برقی در انواع برندها و مدل های مختلف به فروشگاه سیمین ابزار مراجعه نمایید.

  • خرید دریل های مختلف از جمله دریل ساده، دریل شارژی، دریل چکشی، دریل نمونه‌بردار، دریل گیربکسی، دریل مگنت، دریل همزن، ردیل ستونی
  • انواع مدل های فرز از جمله سنگ فرز آهن، سنگ فرز پولیش، مینی فرز
  • خرید انواع بتن کن از جمله پیکور، دریل بتن کن  و چکش بتن کن
  • همچنین انواع هویه و لحیم، دمنده برقی، مکنده برقی، سشوار صنعتی، شیارزن، دستگاه کارواش صنعتی و خانگی، منگنه کوب شاری، منگنه کوب برقی، میخ‌کوب شارژی، میخ‌کوب برقی، پروفیل بر، جارو شارژی، پروفیل بر و …

پخش قطعات ابزار برقی

فروش عمده قطعات ابزار برقی نیز در مجموعه سیمین ابزار فراهم می باشد. ما با دارا بودن نمایندگی انواع برندهای مطرح ابزارآلات، واردکننده مستقیم قطعات ابزار برقی در ایران هستیم. به همین خاطر شما عزیزان می توانید بدون واسطه و با بهترین قیمت و کیفیت خرید عمده قطعات ابزار برقی، شارژی و صنعتی و … را از ما انجام دهید.

فروش قطعات و لوازم جانبی ابزار برقی و شارژی از جمله انواع آرمیچر، بالشتک، موتور، کلید، پوسته، مته تیز کن، صفحه سنگ استیل بر، صفحه سنگ گرانیت بر، مبدل مینی فرز، ست تیغ فرز، ست نوک هویه، محافظ فرز، ست سر مته، ست سر پیچ‌گوشتی، ست قلاویز و حدیده، پایه دریل، پایه هویه، المنت هویه، سیم لحیم، روغن لحیم، تورچ جوشکاری، انبر جوش، سیم جوش، کابل جوشکاری، الکترود جوشکاری، میله همزن سر دریلی، رابط انعطاف‌پذیر دریل، تیغ اره نواری، تیغ اره مویی، مبدل شیار، سر مته مخروطی، گردبر اره‌ای و … در فروشگاه سیمین ابزار به صورت عمده فراهم شده است.

پخش عمده ابزار کرج

پخش عمده ابزار تهران و کرج و سایر شهرستان ها را برای شما عزیزان امکان پذیر کرده ایم. از آنجایی که پیدا کردن یک تامین کننده خوب ابزار برای بسیاری از کسب و کارها کار سختی به حساب می آید. ما این کار را برای شما آسان کرده ایم.

در همین راستا و با سابقه بیش از سه دهه فعالیت در حوزه ابزارآلات ما بهترین خدمات را همراه با قیمت مناسب خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم.

پخش عمده ابزار ساختمانی

دفتر فروش عمده ابزارآلات ساختمانی سیمین ابزار در کرج واقع شده است. اما ما با داشتن پخش عمده ابزارآلات ساختمانی در سراسر کشور، امکان ارسال به تمامی شهرستان ها را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. تا بتوانید با قیمت مناسب و کیفیت عالی بهترین خرید را داشته باشید. پخش عمده ابزار

پخش عمده ابزارآلات صنعتی

همان طور که می دانید کیفیت ابزارآلات صنعتی نقش مهمی در افزایش سرعت و دقت انجام کارها در کارخانه ها و کارگاه ها دارد. به همین خاطر خرید ابزارآلات صنعتی باکیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

عمده فروشی ابزارآلات صنعتی
عمده فروشی ابزارآلات صنعتی

به طور کلی ابزارهای صنعتی بر اساس نوع نیروی محرکه ای در سیستم آن ها به کار رفته است. در سه دسته ابزار صنعتی بادی (مانند جغجغه بادی، میخکوب بادی و پولیشر بادی)، ابزار صنعتی برقی (مانند دریل شارژی، دستگاه جوشکاری، فرز برقی، سشوار صنعتی و کمپرسور هوا) و ابزار صنعتی بنزینی (مانند ژنراتور، اره بنزینی و چکش ضربه‌ای بنزینی) قرار می گیرند. پخش عمده ابزار

هر کدام از این ابزارها بر اساس شرایط و نوع کار، کاربرد خاص خود را دارند. در صورتی که قصد خرید این ابزارآلات با تعداد بالا را دارید، با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید.

فروش عمده ابزار باغبانی

ابزارهای باغبانی از جمله ابزارهای پرکاربرد و پرفروش حوزه ابزارآلات به شمار می روند. شما عزیزان می توانید جهت تامین ابزارآلات باغبانی و کشاورزی به صورت عمده با ما تماس بگیرید. پخش عمده ابزار

ابزار بادی پخش عمده

ابزارهای بادی بیشتر در کارگاه های نجاری و یا توسط نقاش های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید برای خرید با تعداد بالای انواع ابزارهای بادی از جمله دریل بادی، پیچ‌گوشتی بادی، بکس بادی، پرچ بادی، منگنه کوب بادی، جغجغه بادی، اتصالات بادی، کمپرسور بادی، میخ‌کوب بادی، پیستوله رنگ، بادپاش، قیر پاش، گازوئیل پاش و … به ما مراجعه نمایید.

فروش عمده ابزار و یراق دستی

ابزارآلات دستی مانند انواع انبر، پیچ گوشتی و آچار و … جز پرمصرف ترین و پرفروش ترین ابزارآلات هر ابزار فروشی به شمار می آید. همان طور که در بالا ذکر کردیم ما نمایندگی ابزارآلات برندهای معروف از جمله نمایندگی برند ابزارآلات دستی تاپ تول را دارا هستیم.

  1. انواع پیچ‌گوشتی مانند پیچ‌گوشتی فازمتری، پیچ‌گوشتی دو سو، پیچ‌گوشتی چهارسو، پیچ‌گوشتی ستاره‌ای، پیچ‌گوشتی
  2. انواع آچار مانند آچار فرانسه، آچار بکس، آچار شلاقی، آچار تخت و رینگی، آچار آلن
  3. انواع انبردست مانند انبر دم‌باریک، انبر قفلی، انبر سیم‌چین، انبر پرچ پخش عمده ابزار
  4. انواع چکش یا پتک: چکش تمام فلزی، چکش تمام لاستیکی، چکش دسته چوبی و چکش ژله‌ای، چکش کله انبری
  5. انواع جعبه‌ابزار مانند جعبه‌ابزار فلزی، جعبه‌ابزار پلاستیکی، کیف‌های ابزار
  6. همچنین دیگر ابزار آلات دستی از جمله قیچی ورق بری، کمان اره، کاردک، ابزار منگنه کوب دستی، ابزار سرامیک بر دستی، کاتر، متر، تراز، مته دستی، دستگاه چسب زن و …

شما می توانید جهت خرید عمده ابزار و یراق دستی از برند تاپ تول و سایر برندهای مطرح با کارشناسان ما در مجموعه در ارتباط باشید. پخش عمده ابزار

سیمین ابزار پخش عمده ابزار برقی ، شارژی ، صنعتی، ساختمانی ، دستی ، باغبانی و …

ما مجموعه ای کامل از ابزار و یراق به همراه قطعات و تجهیزات جانبی آن ها را در اختیار داریم. شما می توانید هر آنچه را که لازم دارید در فروشگاه ما پیدا کنید. زیرا ما یکی از مجهزترین و بزرگترین ابزار فروشی در ایران هستیم.

فروش عمده ابزارآلات
فروش عمده ابزارآلات
  • ابزار و تجهیزات ایمنی (لباس کار، شیلد و غیره)
  • ابزار و تجهیزات بارگیری (وینچ برقی، سیم بکسل و غیره)
  • ابزار صنعتی (دریل و موتور برقی و غیره)
  • ابزار برقی و شارژی (انواع اره و دریل و غیره)
  • ابزار دستی (انواع آچار، انبردست و غیره)
  • ابزار اندازه‌گیری (متر و تراز لیزری و غیره)
  • ابزار بادی (انواع بکس و پرچ بادی و غیره)
  • لوازم جانبی ابزار (انواع جعبه‌ابزار، صفحه برش و غیره)

در صورتی که قصد خرید در تعداد بالا و به صورت عمده هر کدام از موارد بالا را دارید، تنها کافیست تا با کارشناسان باتجربه و متخصص ما در مجموعه تماس بگیرید. با دریافت مشاوره تخصصی و رایگان از کارشناسان ما شما عزیزان می توانید بهترین خرید عمده ابزار را داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *