راهنمای خرید دستگاه پولیش خودرو

راهنمای خرید دستگاه پولیش خودرو

راهنمای خرید دستگاه پولیش خودرو به شما کمک می کند تا یک انتخاب مطمئن و متناسب با کار و بودجه تان داشته باشید. دستگاه پولیش خودرو وسیله ای برای پرداخت سطوح ماشین می باشد. به طور کلی این دستگاه جهت محافظت از پوشش و رنگ روی سطوح مختلف و از بین بردن یا جایگزینی خراش سطحی و افزایش براقیت سطح مورد استفاده قرار می گیرد.

راهنمای خرید دستگاه پولیش خودرو

در متن زیر برخی از نکات مهم در خرید دستگاه پولیش خودرو را ذکر کرده ایم.

دستگاه پولیش خودرو از کجا بخرم
دستگاه پولیش خودرو از کجا بخرم

نوع دستگاه پولیش

دستگاه های پولیش در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. به دلیل تنوع انواع آن، شما بایستی بر اساس نیاز خودتان نوع مناسب با کارتان را انتخاب کنید. برای آشنایی با انواع پولیشرها می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید. راهنمای خرید دستگاه پولیش خودرو

حتما بخوانید: انواع دستگاه پولیش خودرو

تعیین نیازها و بودجه

قبل از هرکاری بایستی بودجه و نوع نیازتان به دستگاه پولیش خودرو را مشخص کنید. به عنوان مثال آیا به یک دستگاه پولیش معمولی یا یک دستگاه پولیش روتاری با توان بیشتر نیاز دارید؟

بررسی ویژگی های دستگاه پولیش های مختلف

مطالعه نقدها و بررسی ویژگی‌های دستگاه‌ های مختلف در بازار. ویژگی‌هایی مانند توان موتور، سرعت گردش دیسک، نوع دیسک (فومی یا واکس) و کیفیت ساخت می تواند در انتخاب هر چه بهتر به شما کمک کند.

سرعت گردش

در دستگاه های پولیش سرعت گردش بر اساس دور بر دقیقه و با واحد SPM اندازه گیری می شود. دقت داشته باشید که هر چقدر عدد نوشته شده در بخش سرعت دستگاه بیش تر باشد، دستگاه مورد نظر سریع تر بوده و کار شما با سرعت بالاتری انجام می شود.

توان پولیشر

به طور معمول دستگاه پولیشرها توانی مابین 100 الی 1500 وات دارند. هر چقدر توان دستگاه بالاتر باشد، دستگاه قدرت بالاتری داشته و به تناسب آن قیمت و میزان مصرف برق بالاتری نیز دارد.

خرید از فروشگاه های معتبر

حتما در هنگام خرید دستگاه پولیش خودرو دقت کنید که از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. بدین ترتیب خیالتان از اصالت کالا و کیفیت آن راحت خواهد بود.

مقایسه قیمت ها

به طور معمول قیمت های مختلفی برای کالاهای مشابه در فروشگاه مختلف ارائه می شود. پس از اطمینان از اعتبار فروشگاه مورد نظر، فروشگاه هایی با قیمت مناسب و یا دارای تخفیف ویژه را پیدا کنید.

اندازه صفحه پولیشر

اندازه پد پولیشرها با یکدیگر متفاوت است. در صورتی که سطح مورد نظرتان بزرگ تر باشد، به این نکته دقت کنید که پولیشرها با صفحه پد بزرگ تر خریداری کنید تا سطح وسیع تری را پوشش داده و جلا بدهد. برخی از دستگاه های پولیش قابلیت عوض کردن پد با اندازه های دلخواه را دارند.

نوع و تعداد پدها

هنگامی که اقدام به خرید دستگاه پولیش خودرو می کنید، در کنار دستگاه تعدادی پد جهت صیقل دادن و جلادهی سطوح به شما داده می شود. و شما حتما باید دقت کنید که پدها قابلیت نصب آسان داشته و از کیفیت خوبی برخوردار باشند. راهنمای خرید دستگاه پولیش خودرو

نوع منبع تغدیه

به طور کلی، دستگاه های پولیش به دو صورت برقی و شارژی تولید می شوند. اگر قصد استفاده از دستگاه پولیش در محیط بسته با قابلیت دسترسی به پریز برق را دارید، بهتر است تا دستگاه پولیش برقی خریداری نمایید. چنانچه قصد استفاده از دستگاه را در محیط باز دارید که امکان دسترسی به پریز برق ندارد، دستگاه پولیش شارژی می توانید بخرید.

دستگاه پولیش حرفه ای
دستگاه پولیش حرفه ای

سیمین ابزار نمایندگی برندهای معتبر تولیدکننده انواع دستگاه پولیش خودرو مانند بوش، کرون، رونیکس، دیوالت و … را دارا می باشد. و شما عزیزان می توانید انواع دستگاه پولیش خودرو را با خیال راحت و با دریافت مشاوره تخصصی به دو صورت حضوری و آنلاین خریداری نمایید. راهنمای خرید دستگاه پولیش خودرو

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
siminabzar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *